Registrul Auto Român a pus la dispoziția publicului, pe site-ul instituției, o aplicație de asistență virtuală, pentru a reacționa mai simplu și mai eficient, 24 de ore din 24, cu această instituție.

Chatbotul RAReș poate ajuta proprietarii de autovehicule și șoferii, de pildă, să verifice când le expiră ITP-ul, cum procedează dacă au pierdut cartea de identitate a vehiculului sau cum obțin programarea într-o reprezentanță RAR, ce trebuie făcut dacă Poliția a reținut certificatul de înmatriculare (talonul) și altele.

„De acum poți vorbi și cu RAReș, noul nostru coleg virtual care a fost creat pentru a răspunde întrebărilor voastre 24 de ore din 24 pe site-ul Registrului Auto Român (www.rarom.ro)”, a anunțat, luni, Registrul Auto Român, printr-un comunicat.

Potrivit acestuia, asistentul virtual utilizează inteligența artificială, astfel că se adaptează situațiilor diferite și are capacitatea de învățare, ca o „machine learning”.

„Chatbotul RAReș a fost proiectat să devină din ce în ce mai bun, dar și prietenos, pentru că are capacitatea de a procesa volume mari de informații și de a înțelege limbajul natural uman. Pe măsură ce va interacționa cu utilizatorii, RAReș va învăța continuu din aceste schimburi de informații și va fi mai performant și mai precis în furnizarea de răspunsuri și soluții personalizate”, arată comunicatul.

Reprezentanții RAR arată că prin folosirea chatbotului RAReș este simplificat accesul la informațiile despre serviciile și procedurile Registrului Auto Român, fie că site-ul instituției este accesat de pe un computer de birou sau de pe un smartphone.

 

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!