Într-o conferinţă de presă susţinută luni, preşedintele FC Bihor, Ioan Lucian, a făcut un scurt bilanţ al anului competiţional care tocmai s-a încheiat.

Comentând ideea parteneriatului între Consiliul Local, Consiliul Judeţean şi Grupul de firme Liberty, care aparţine omului de afaceri Marius Vizer, Ioan Lucian a afirmat că, încă de când primii şase jucători de la Liberty au ajuns la echipa fanion a judeţului, performanţele FC Bihor au crescut, astfel încât echipa a ajuns pe locul 9 în returul campionatului 2009-2010 şi a încheiat pe locul 4 turul de campionat 2010-2011.

Primenirea

Lucian a mai spus că parteneriatul încheiat astă-vară între Vizer, CJ şi CL a însemnat schimbarea totală pentru FC Bihor, care a devenit dintr-o echipă fără rezultate, în jurul căreia izbucneau periodic scandaluri, una competivă. Preşedintele a amintit că anul trecut, FC Bihor a trecut prin clipe grele, "fiind nevoită să renunţe la circa 30 de jucători cu salarii mari, nejustificate", fapt care a îngreunat atât bugetul, cât şi imaginea publică a clubului.

"Dar strategia clubului s-a modificat, principalul obiectiv fiind realizarea unei echipe competitive care să abordeze campionatul 2011-2010 cu dorinţa de promovare. Cu un buget mai mic de trei ori decât în anii precedenţi, FC Bihor a început să aibă un nou parcurs în campionat, cu un lot tânăr. Avem cea mai tânără echipă din istoria clubului şi cea mai tânără echipă din seria noastră", a spus el.

Întrebat de ziarişti despre situaţia Centrului de Copii şi Juniori, unde antrenorii nu şi-au primit lefurile de 7 luni, Ioan Lucian a spus că valoarea salariilor restante se ridică la circa 20.000 lei pe lună, dar a promis că înainte de Crăciun antrenorii "vor primi 3-4 salarii". El a reamintit că, totuşi, de anul viitor trei dintre antrenorii Centrului vor fi puşi pe liber, în urma unei evaluări, însă a refuzat să spună numele celor ce vor fi disponibilizaţi.

Rebranduit

Pe de altă parte, preşedintele FC Bihor a promis că jucătorii şi conducerea clubului vor munci în continuare pentru a confirma noul slogan - "FC Bihor, mai mult decât fotbal".

Prezent la conferinţa de presă, directorul de marketing al clubului, Andrei Bondor, a amintit că din această vară, copiii au avut posibilitatea să se antreneze la stadion cu staff-ul oficial al clubului, înaintea meciurilor FC Bihor.

fc Bihor.jpgUn alt aspect important, a subliniat el, este că de aproximativ o lună, FC Bihor s-a "rebranduit" şi în ce priveşte vizibilitatea pe internet. Clubul fanion are un nou site oficial, la adresa www.fc-bihor.ro, cu informaţii actualizate în timp real, şi care oferă atât cele mai proaspete informaţii legate de echipă şi de staff, cât şi galerii de fotografii şi filme.

Bondor a subliniat că FC Bihor va continua să deruleze promoţii şi să ofere cadouri precum tricouri, şepci ori pelerine, şi orădenii vor avea în continuare şansa să intre gratuit la meciurile echipei, în funcţie de litera cu care începe denumirea străzii pe care locuiesc. Totodată, cei care doresc vor avea posibilitatea să îşi facă abonamente la meciurile FC Bihor, putând chiar să-şi aleagă locul preferat în tribună.

Planuri de viitor

În plus, anul viitor, vor fi iniţiate noi campanii de promovare, ca de exemplu un concurs pentru desemnarea unei mascote a clubului şi organizarea unui campionat al liceelor.

"FC Bihor este mai mult decât fotbal şi trebuie să readucem oamenii în stadion. Trebuie să aibă un crez al FC Bihor. De precizat, însă, că toate acestea nu sunt făcute din bani publici. Toate campaniile publicitare sunt suportate pe de o parte de Marius Vizer, iar pe de altă parte de la ceilalţi sponsori", a specificat directorul de marketing, adăugând că perspectivele sunt pozitive, mai ales că, având în vedere rezultatele bune obţinute, sponsorii "au încredere şi se arată dispuşi să investească".

Campania de apropiere faţă de fani continuă luni după amiază, când fobaliştii orădeni vor împărţi cadouri în orfelinatul de la Sâniob, de Moş Nicolae, iar joi după amiază, de la ora 18, echipa se va întâlni cu suporterii la Lotus Center.