Oamenii de afaceri şi reprezentanţii instituţiilor mass-media din judeţ sunt chemaţi la consultări de Federaţia Patronilor din Bihor (FPB) pentru realizarea unui „Top al brandurilor bihorene".

Pe baza propunerilor făcute, FPB va crea o bază de date cu ajutorul căreia Facultatea de Ştiine Socio-Umane va face un sondaj la nivelul judeţului prin care se vor stabili cele mai de succes branduri locale.

„Deocamdată am demarat activităţile preliminare ale acţiunii. Vrem să întocmim o listă de propuneri pe baza a ceea ce spun ziariştii şi reprezentanţii mediului de afaceri, listă care să fie ataşată sondajului. Dacă persoanele intervievate nu vor şti ce branduri pot vota, sociologii de la Facultatea de Ştiinţe Socio-Umane le vor pune la dispoziţie această listă, din care să poată alege", a explicat BIHOREANULUI Ioan Lucian, preşedintele FPB.

Lucian a mai spus că de studiu se va ocupa exclusiv facultatea, Federaţia solicitând doar ca sondajul să fie realizat în Oradea, iar numărul minim al persoanelor intervievate să fie de minim 400.

Reprezentanţii instituţiilor mass-media şi cei ai organizaţiilor patronale din judţ sunt invitaţi să îşi desemneze câte un reprezentant care să participe la o dezbatere pe această temă, miercuri, de la ora 10, la sediul FPB.

De asemenea, reprezentanţii instituţiilor mass-media şi cei ai organizaţiilor patronale sunt rugaţi să completeze un tabel în care să propună cele mai importante branduri din domeniile: construcţii, turism, agricultură, industrie, materiale de construcţii, comerţ, sănătate, auto şi sport.

Lista trebuie trimisă până pe 8 noiembrie pe fax, la numărul 0259/418.202 sau prin e-mail la federatiapatronilor@gmail.com.