Filiala Oradea a firmei de curierat Cargus a fost amendată joi de Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Bihor cu 25.000 de lei pentru practici comerciale incorecte, după ce curierii au returnat un colet destinat unui orădean, fără a încerca să-l contacteze pe acesta.

Potrivit unui comunicat transmis vineri de comisarul-şef adjunct al CJPC Bihor, Giani Bura, filiala din Oradea a firmei Cargus a fost amendată în urma unei sesizări făcute de un consumator.

Un client a trimis un colet din Germania pentru un destinatar din Oradea, dar coletul s-a întors la expeditor. Ca urmare, acesta a făcut sesizare la CJPC Bihor.

„Sesizarea a fost făcută luna aceasta. Persoana din străinătate a notat adresa corectă, însă a omis să pună un număr de telefon. Când coletul a ajuns la Oradea, firma de curierat Cargus nu a făcut niciun demers pentru a încerca să livreze coletul. Conform procedurilor lor, aceştia ar fi trebuit să meargă la adresa respectivă, să verifice dacă e cineva acasă, să lase o înştiinţare. Ei au trimis însă coletul înapoi pe motiv că nu există dată de contact", a explicat Giani Bura pentru BIHOREANUL.

Ca atare, comisarii au amendat firma cu 25.000 de lei pentru "nerespectarea propriilor proceduri de lucru", "lipsa competenţei şi grijii aşteptate în mod rezonabil de către un consumator din partea profesioniştilor" şi "afectarea intereselor economice ale consumatorilor".

În cazul în care întâlnesc situații similare, consumatorii bihoreni pot depune reclamaţii online pe site-ul Anpc.ro şi pot contacta CJPC Bihor la numărul de telefon 0377755359.

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!