Comunicat de presă

Data: Decembrie 2020

Finalizarea proiectului "Creşterea competitivităţii economice a companiei Advisory Team prin construirea unui sediu modern"

S.C. ADVISORY TEAM S.R.L. cu sediul în Municipiul Oradea, str. Hack Halasi Gyula, nr. 99, judeţul Bihor, România, cod poştal 410545, judeţul Bihor, CUI 28480260, J05/986/2011, a implementat proiectul cu titlul: "Creşterea competitivităţii economice a companiei Advisory Team prin construirea unui sediu modern", cod SMIS 110472, co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza contractului de finanţare nr. 2453/20.06.2018 încheiat cu Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării şi Administraţiei în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operaţional Regional 2014-2020 şi Agenţia de Dezvoltare Regională Nord-Vest în calitate de Organism Intermediar.

Valoarea totală a proiectului este de 1,233,843.81 lei, din care asistenţa financiară nerambursabilă este de 894.438,12 lei, din care 760.272,40 lei din FEDR şi 134.165,72 lei din Bugetul Naţional.

Proiectul s-a implementat în Municipiul Oradea, Strada Hack Halasi Gyula, nr. 99, jud. Bihor, nr. CF 184065, nr. CAD 184065, Nr. CAD vechi 16698 prin REGIO – Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2 – Îmbunătăţirea competititvităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, Prioritarea de investiţii 2.1 –Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi şi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri.

Obiectivul general al proiectului a fost consolidarea Advisory Team pe piaţa de publicitate on-line, precum şi pe piaţa de outsorcing în domeniul publicităţii on line şi telemarketing prin construirea şi dotarea sediului companiei.

Obiectivele specifice ale proiectului au fost:

1. Crearea a 5 locuri de muncă şi menţinerea acestora până la sfârşitul perioadei de analiză;

2. Creşterea numărului de clienţi cu 10% ca urmare a extinderii activităţii de publicitate a companiei Advisoy Team;

3. Creşterea cifrei de afaceri cu 5% până la sfârşitul perioadei de analiză.

Rezultatele proiectului sunt următoarele:

1. Crearea a 5 locuri de muncă;

2. Construirea unui sediu pentru desfăşurarea activităţii companiei cu suprafaţa desfăşurată de 533,50 mp, suprafaţa utilă 425,66 mp, suprafaţă de birouri 261,66 mp;

3. Achiziţionarea de echipamente destinate producerii energiei electrice din surse regenerabile, de echipamente IT necesare desfăşurării activităţii, de echipamente tehnologice şi un generator pentru asigurarea energiei electrice.

Acest proiect a adus numeroase beneficii comunităţii locale: atât din punct de vedere al noilor locuri de muncă create, al taxelor suplimentare generate la bugetul local, al creşterii competitivităţii economiei locale pe piaţa regonală şi internaţională dar şi prin diminuarea impactului negativ.

Data de începere a proiectului: 21.06.2018

Data de finalizare a proiectului: 31-12-2020

Date de contact: pentru detalii suplimentare vă stam la dispoziţie la sediul societăţii sau la tel. 0740 208 333, e-mail gabriela.kalmar@gmail.com, persoana de contact Gabriela-Diana Kalmar, administrator.