Marijuana, cerşetori, frunza Evei sau stema României. Acestea sunt doar câteva dintre simbolurile folosite pentru a parodia logo-ul turistic al României.

Recent lansat la Shanghai, brandul turistic al României, cu sloganul "explore the Carpathian garden", invită la explorarea "grădinii carpatice". Logoul seamănă izbitor cu cel al unui proiect de transport internaţional.

Controversata frunză a aprins vineri internetul, dând naştere unei serii de imagini construite pe baza logo-ului drept glume şi parodii.

Mai mult, pe Twitter şi Facebook au apărut comentarii precum "frunza din logo-ul de ţară reprezintă cât se poate de bine România, nu ne ocupăm noi cu tăiatul frunzelor la câini? Prin grădina Carpatică?", scria Bogdan Rosca.

În aceeaşi, idee, un alt utilizator remarca: "Nu mai bine puneau o frunză de mentă ca şi logo pentru România?", iar un altul: "Dragi turişti străini, vă aşteptăm în grădina carpatină. Toaleta e după copac. Brusturi găsiţi voi...".

Pe Facebook au apărut chiar şi nişte versuri închinate noului logo: "Pe-un picior de plai, / Pe-o gură de rai, / Iată cresc în cale, / Ţi se coc la soare, / Straturi lungi şi late, / Varză şi tomate, / Castraveţi bogaţi / În the Garden of Carpaţi".