Cel mai mare producător român de cosmetice, Farmec, îşi continuă expansiunea naţională. Sâmbătă seara, în centrul comercial Lotus, a fost inaugurat cu baloane, şampanie, brioşe, teste de dermoanaliză şi reduceri primul magazin Gerovital din Oradea, primit cu nerăbdare de mulţi orădeni, dar mai ales orădence, care au dat imediat năvală în magazin pentru a-şi alege produsele preferate.

Gerovital, brand românesc

Înainte de deschiderea oficială, însă, gazdele au pregătit o prezentare de modă cu rochii de seară semnate de cunoscuta Eli Lăslean, care, de altfel, a fost prezentă la eveniment şi care a mărturisit că, deşi a călătorit mult prin lume şi a testat tot felul de produse cosmetice, le preferă pe cele de la Gerovital.

Panglica noului magazin din Lotus Center a fost tăiată chiar de Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, care produce şi brandul Gerovital, nr. 1 în România, cu o istorie bogată de peste 50 de ani.

La inaugurare, Mircea Turdean a declarat că secretul calităţii produselor constă în faptul că ele sunt făcute de români pentru români, cu ingrediente provenite în bună parte din România. "Succesul care a însoţit fiecare deschidere a magazinelor Gerovital de anul trecut ne-a determinat să continuăm şi în 2018 extinderea masivă a reţelei de magazine proprii. În acest an, ne-am propus să deschidem alte 10 noi magazine de brand, prima inaugurare având loc la Oradea, oraşul care reuneşte atât de mulţi admiratori ai brandurilor noastre", a transmis directorul general al companiei Farmec.

Luxury & Beauty

Noul magazin, întins pe 64 mp, cu un design modern şi elegant, pune la dispoziţie o multitudine de produse de îngrijire a tenului, părului şi corpului, care până acum nu era accesibile direct orădenilor. Pe lângă Gerovital, din magazin se pot achiziţiona şi produse Aslavital.

Printregamele care se găsesc în magazin se numără Gerovital Equilibrium, Gerovital H3 Derma+ Premium Care, Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 Hyaluron C,  Gerovital Plant, Gerovital Sun, Gerovital Stop Acnee, Gerovital Men, Gerovital Tratament Expert şi gama recent lansată Gerovital Luxury. De asemenea, din magazin se pot cumpăra produse de make-up din noua gamă Beauty a brandului românesc.

În ziua deschiderii, orădenii şi orădencele şi-au putut cumpăra orice produs la preţ redus cu 20%. Oferta va rămâne valabilă până pe 24 iunie.

Dermoanaliză gratuită

Pe parcursul întregului an, consumatorii orădeni vor fi aşteptaţi în magazin cu surprize, promoţii şi noutăţi. Printre acestea se numără teste gratuite de dermoanaliză precum şi demonstraţii periodice de machiaj cu produse din prima gamă de cosmetică decorativă, Gerovital Beauty.

Testele de dermoanaliză sunt disponibile exclusiv în magazinele de brand Farmec şi Gerovital, durează circa 5 minute şi ajută la stabilirea tipului de ten prin folosirea unor măsurători instrumentale specifice care analizează nivelul de hidratare, elasticitate, nivelul de sebum şi gradul de pigmentare al pielii. În funcţie de rezultate, consultanţii de frumuseţe Gerovital pot recomanda produse optime pentru fiecare consumator.

Compania Farmec din Cluj-Napoca este cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc. Produsele companiei se comercializează în 30 de ţări.

Magazine Gerovital au mai fost deschise în Cluj-Napoca, Bucureşti, Constanţa, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi şi Râmnicu Vâlcea.

(Advertorial)