Cel mai recent oraş în care s-a extins Glovo, aplicaţia de servicii de livrare rapidă, este Oradea.

Glovo este un marketplace care permite utilizatorilor să comande, să trimită şi să primească orice. În aplicaţie există categorii predefinite, de unde utilizatorii pot alege în funcţie de ce îşi doresc să comande - Mâncare, Magazine, Supermarket, Drogherie sau Băuturi. În plus, prin butonul "Orice", utilizatorii pot comanda orice doresc din oraşul lor, cu condiţia sa se încadreze în dimensiunile cutiei Glovo şi să nu depăşească 9 kg. 

Categoria "Curier rapid" este folosită pentru a trimite în mai puţin de o oră pachete sau plicuri în oraş, respectând dimensiunile menţionate. Serviciul permite livrarea de documente sau recuperarea obiectelor uitate acasă, la birou sau la prieteni, precum ochelari, chei, genţi pentru ora de sport etc.

Din data de 24 ianuarie 2020, locuitorii din Oradea au acces la orice din oraşul lor chiar de la ei de acasă, produsele fiind livrate rapid direct la uşă. Pentru a facilita această promisiune, Glovo a încheiat parteneriate cu restaurante locale şi lanţuri naţionale, magazine de cosmetice, florării şi supermarketuri care sunt deja listate în aplicaţie sau vor fi listate în următoarea perioadă.

Cum funcţionează aplicaţia Glovo?

- Descarcă aplicaţia gratuit de pe Google Play sau App Store şi creează-ţi un cont;

- La deschiderea aplicaţiei va trebui să setezi locaţia actuală în cazul în care nu este actualizată corect automat, pentru a vedea ce este disponibil în zona în care te afli;

- Alege o categorie din cele predefinite sau foloseşte butonul "Orice";

- Comandă orice doreşti şi urmăreşte curierul în timp real până ajunge la tine;

- Vei primi un email cu informaţii despre comanda plasată;

- Poţi contacta curierul Glovo în timpul livrării pentru nelămuriri sau informaţii; 

- Plăteşte cu cardul introdus în contul tău direct din aplicaţie sau cash la livrare

- La predarea comenzii de către curier verifică dacă totul este în regulă, apoi semnează pentru confirmarea primirii;

- Oferă un rating restaurantului/magazinului de la care ai comandat, precum şi curierului care ţi-a livrat comanda;

- După finalizarea comenzii, găseşti pe email confirmarea livrării şi suma pe care ai autorizat-o pentru plată, cu toate detaliile despre costurile implicate.

Până în acest moment, în România, au fost comandate peste 8 milioane de produse prin intermediul aplicaţiei Glovo, restaurantele, supermarketul şi curierul rapid fiind cele mai solicitate categorii.

"Ştim că Oradea este reşedinţa judeţului cu cele mai mari subvenţii acordate de autorităţi pentru sprijinul celor peste 23.000 de angajatori prezenţi, aşa că rata şomajului este una scăzută. Pentru a încuraja viitorii angajaţi să lucreze cu noi, Glovo vine cu mai multe beneficii, a căror valoare se va raporta la cea a livrărilor efectuate de fiecare curier. Oferim bonusuri pentru lucru în condiţii nefavorabile (+20%), pentru performanţele săptămânale (+12% sau +15%), pentru recomandarea altor colaboratori (300 de lei), dar şi altele, personalizate, acordate prin diverse campanii pentru sprijinirea partenerilor şi angajaţilor", a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

Despre Glovo

Glovo este o aplicaţie de livrare rapidă care permite utilizatorilor să comande, să trimită şi să primească orice produs, din şi în oraşul în care se află. Aplicaţia s-a lansat pe piaţa din România în luna mai 2018, serviciile fiind disponibile, în prezent, în 13 oraşe din România, respectiv Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Braşov, Craiova, Constanţa, Sibiu, Arad, Ploieşti, Brăila, Galaţi şi Oradea.

Glovo operează în toate marile capitale din Europa şi EMEA, precum Roma, Madrid, Paris, Kiev, Nairobi, dar şi în 9 ţări din America de Sud precum Peru, Argentina, Ecuador şi Panama, fiind prezent în peste 257 de oraşe din 33 de state.

(Advertorial)