H&M, cel de-al doilea mare lanţ de îmbrăcăminte din lume, a înregistrat o scădere a profitului cu 61% în lunile decembrie, ianuarie şi februarie, pe fondul vânzărilor slabe, potrivit BBC.

Profitul operaţional al companiei a scăzut până la cel mai scăzut nivel în 16 ani, iar acţiunile companiei s-au redus la cea mai mică valoare din ultimii zece ani, cu 4,1%, până la 122 de coroane suedeze/acţiune, arată Mediafax.

Reprezentanţii H&M au declarat că în acest trimestru înregistrează creşteri semnificative, după ce compania a acumulat articole de îmbrăcăminte nevândute de peste 4 miliarde de dolari, potrivit Bloomberg.

Recent reprezentanţii companiei au avertizat asupra scăderii vânzărilor în unele magazine, pentru al doilea trimestru la rând. H&M a înregistrat venituri de 123 de milioane de euro. Compania se aşteaptă ca în trimestrul doi din 2018 vanzările şi profiturile să revină pe creştere.

H&M are 171.000 de angajaţi în 4.700 de magazine, cu pieţe de desfacere în 69 de ţări, inclusiv România. În acest an, compania intenţionează să deschidă 220 de magazine noi.