Pentru pregătirea sezonului de încălzire 2015-2016, încă din luna mai, echipele noastre au derulat lucrări de reparaţii şi revizii pe magistralele de termoficare, pe reţelele secundare şi în punctele termice. Pe reţelele primare au fost eliminate peste 21 de puncte identificate ca prezentând risc mare de avarie, iar pe reţelele de distribuţie s-au înlocuit 5.500 metri de conducte  din care 2.537 metri sunt pentru reţelele de recirculare a apei calde între punctele termice şi subsolul blocurilor. Aceste acţiuni fac parte din strategia pe termen mediu a societăţii şi au ca obiectiv îmbunătăţirea calităţii serviciului de furnizare a energiei termice cu implicaţie directă în creşterea satisfacţiei clienţilor.

Finalizaţi lucrările!

Sezonul rece îşi intră pe deplin în drepturi, aşa cum ne arată temperaturile în scădere, ceea ce nu este o veste tocmai îmbucurătoare pentru orădeni, având în vedere facturile mai mari decât în sezonul cald. Cu această ocazie, dorim să venim în sprijinul clienţilor noşti cu câteva sfaturi în ceea ce priveşte măsurile care pot fi luate pentru a reduce facturile de încălzire.

Înainte de orice, rugăm toţi consumatorii să îşi finalizeze lucrările la instalaţiile interioare pentru a evita incidentele şi inundaţiile în apartamente, care pot apărea odată cu încărcarea instalaţiilor de încălzire cu agent termic.

Primul pas în realizarea de economii a fost contorizarea căldurii prin montarea, la fiecare scară de bloc, a unui contor de energie termică. Este singurul mod de decontare a consumurilor reale, care stimulează atât furnizorul cât şi distribuitorul de energie la creşterea randamentelor, reducerea pierderilor şi livrarea căldurii în regimuri nominale de funcţionare, cât şi pe utilizatorul direct la reducerea consumurilor efective de căldură prin folosirea eficientă a unităţilor.

Izolarea locuinţei economiseşte bani

Următorul pas recomandat pentru a avea parte de confort termic corelat cu o factură cât mai mică la încălzire este reducerea pierderilor, şi acest lucru se poate obţine prin:

- izolarea locuinţei, care va duce la creşterea capacităţii de reţinere a căldurii şi implicit la reducerea consumului

- izolarea conductelor de agent termic, mai ales în cazul celor care traversează spaţii neîncălzite precum holuri, subsoluri, garaje sau magazii

- asiguraţi-vă că radiatoarele nu sunt acoperite de perdele sau alte obiecte, care limitează schimbul de căldură

- aerisiţi caloriferele ori de câte ori este cazul.

În cazul în care se confruntă cu probleme clienţii noştri pot apela la serviciul TelVerde 0800-070800, la orice oră, din orice reţea, 24 de ore din 24, fără niciun fel de costuri. Echipele noastre pot interveni prompt pentru a remedia orice problemă sesizată.

De asemenea, putem fi contactaţi pe site-ul nostru www.termoficareoradea.ro, completând formularul de contact, prin e-mail la adresa relatii@termoficareoradea.ro, sau personal, la Biroul Relaţii cu Publicul din incinta societăţii, pe strada Jean Calvin 5.

Dan Creţu
(Advertorial)