Agenţia de Management al Destinaţiei Bihor a amplasat în mai multe localităţi 11 panouri şi 250 de indicatoare, pentru a promova cele mai frumoase destinaţii turistice din judeţ.

Potrivit unui comunicat transmis de AMD Bihor, proiectul este aproape de final. Săptămâna trecută a început montarea celor 11 panouri de 6x3 metri, iar săptămâna viitoare se vor amplasa şi cele 250 de indicatoare, care vor semnala în total 50 de destinaţii turistice din Bihor.

Primele patru panouri, fiecare cu câte două fețe, au fost puse pe raza localităţilor Urvind, Lugaşu de Jos, Auşeu şi Corniţel, alte patru pe DN 76, pe raza localităţilor Sâmbăta, Pocola, Drăgăneşti şi Petrileni, două pe DN 19, la Cadea şi Curtuişeni, şi un panou pe DN 19E în zona Sălardului.

Acestea promovează destinaţiile Pădurea Craiului, Munţii Bihor, staţiunea Băile Felix, staţiunea Stâna de Vale, Platoul carstic Padiş, satul de vacanţă Vârtop, Valea Ierului, Valea Barcăului, Munţii Plopiş, dar şi câteva atracţii din Oradea. Cele aflate la limita de judeţ (Corniţel, Curtuişeni) promovează site-ul Discoverbihor.ro şi brandul turistic al judeţului.

100 dintre indicatoarele turistice vor fi amplasate pe drumurile naţionale din judeţ, iar restul de 150, pe drumurile judeţene, comunale sau locale. "Rolul acestora este atât promovarea destinaţiilor sau atracţiilor turistice (peşteri, cascade, rezervaţii naturale, muzee, biserici sau alte clădiri de patrimoniu sau monumente istorice), cât şi orientarea turiştilor către acestea", se arată în comunciatul de presă.

Reprezentanţii AMD Bihor au mai precizat şi că în ultima perioadă site-ul Discoverbihor.ro a fost modificat pentru a fi cât mai accesibil, iar informaţiile turistice pot fi accesate în trei limbi: română, maghiară şi engleză.

Valoare totală a investiţiilor este de 630.000 de lei plus TVA.