Comunicat de presă

Data: 12.07.2018

Începerea proiectului „Creșterea competitivității economice a companiei Advisory Team prin construirea unui sediu modern”

S.C. ADVISORY TEAM S.R.L. cu sediul în Municipiul Oradea, str. Pitagora, nr. 10, județul Bihor, România, cod poștal 410057, județul Bihor, CUI 28480260, J05/986/2011, implementează proiectul cu titlul: „Creșterea competitivității economice a companiei Advisory Team prin construirea unui sediu modern”, cod SMIS 110472, co-finanțat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza contractului de finanțare nr. 2453/20.06.2018 încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice în calitate de Autoritate de Management pentru programul operațional Regional 2014-2020 și Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Vest în calitate de Organism Intermediar.

Valoarea totală a proiectului este de  1.529.844,73 lei, din care asistența financiară nerambursabilă este de  894.438,12 lei, din care 760.272,40 lei din FEDR și 134.165,72 lei din Bugetul Național.

Proiectul se implementează în Municipiul Oradea, Strada Hack Halasi Gyula, nr. 99, nr. CF 184065, nr. CAD 184065, Nr. CAD vechi 16698 prin REGIO – Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2 – Îmbunătățirea competititvității întreprinderilor mici și mijlocii, Prioritarea de investiții 2.1 –Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri.

Obiectivul general al proiectului este consolidarea Advisory Team pe piața de publicitate on-line precum și pe piata de outsorcing în domeniul publicității on line și telemarketing prin construirea și dotarea sediului companiei.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:

1. Crearea a 5 locuri de muncă și menținerea acestora până la sfârșitul perioadei de analiză;
2. Creșterea numărului de clienți cu 10% ca urmare a extinderii activității de publicitate a companiei Advisoy Team;
3. Creșterea cifrei de afaceri cu 5% până la sfârșitl perioadei de analiză.

Rezultatele așteptate ale proiectului sunt următoarele:

1. Crearea a 5 locuri de muncă;
2. Construirea unui sediu pentru desfășurarea activității companiei cu suprafața desfășurată de 533,50 mp, suprafața utilă 425,66 mp, suprafață de birouri 261,66 mp.
3. Achiziționarea de echipamente destinate producerii energiei electrice din surse regenerabile, de echipamente IT necesare desfășurării activității, de echipamente tehnologice.

Acest proiect aduce numeroase beneficii comunității locale: atât din punct de vedere al noilor locuri de muncă create, al taxelor suplimentare generate la bugetul local, al creșterii competitivității economiei locale pe piața regonală și internațională dar și prin diminuarea impactului negativ.

Data de începere a proiectului: 21.06.2018

Data de finalizare a proiectului: 30.04.2020

Date de contact: pentru detalii suplimentare vă stam la dispoziție la sediul societății sau la tel. 0740208333, e-mail gabriela.kalmar@gmail.com, persoana de contact Gabriela-Diana Kalmar, administrator.