La fel ca în toată ţara, angajaţii instituţiilor publice din Bihor vin sâmbătă la muncă cu program normal. Astfel, funcţionarii vor lucra şi în zilele de sâmbătă, 14 şi 21 decembrie, precum şi în 11 ianuarie, pentru a recupera zilele libere de sărbători.

Conform Hotărârii de Guvern 965 publicată în cursul zilei de joi, salariaţii din domeniul public vor primi trei zile libere în completarea celor de sărbători, astfel încât vor beneficia de o minivacanţă de două săptămâni. Bugetarii nu vor veni la muncă în zilele de 27 şi 31 decembrie dintre sărbători şi nici pe 3 ianuarie, după Anul Nou.

Excepţie de la derogarea guvernului face doar data de luni, 30 decembrie, când, teoretic instituţiile publice vor lucra cu program normal.

Spre deosebire de majoritatea instituţiilor, Prefectura a decis că programul de lucru se va prelungi cu două ore în fiecare zi, în intervalele 13-24 decembrie 2013 şi 6-9 ianuarie 2014.