În cadrul conferinţei de presă susţinute marţi, Ioan Rus, administratorul companiei RMB Inter Auto, a declarat că o firmă serioasă investeşte în vreme de recesiune, iar criza nu este decât "un detergent care curăţă de impurităţi firmele şi mediul economic".

Fostul ministru de Interne a apreciat că recesiunea economică este o oportunitate pentru cei care au curajul să construiască proiecte pe termen lung, printr-o relaţie corectă cu angajaţii, clienţii şi comunitatea.

RMB Inter Auto este reprezentant zonal pentru nouă dintre cele mai importante mărci de pe piaţa auto: Mercedes-Benz, Chrysler, Jeep, Dodge, Smart, Mitsubishi, Ford, Hyundai, Land Rover.

mercedes.jpgÎnfiinţată la Cluj-Napoca în 1993, compania s-a impus ca o societate de referinţă pe piaţa auto din Transilvania, performanţele firmei fiind reflectate de creşterea numărului clienţilor, al angajaţilor (236), precum şi a cifrei de afaceri, estimată pentru anul 2010 la 30 milioane de euro. Produsele şi serviciile oferite s-au diversificat continuu, iar compania s-a dezvoltat oferind servicii la standarde recunoscute internaţional.

Centrul auto din Oradea pune la dispoziţia clienţilor o gamă largă de servicii: vânzări de autoturisme şi autoutilitare noi, atelier mecanică, electrică şi tinichigerie, finanţare, constatări daune auto, oferind în plus autovehicule second hand, facilităţi de buy back şi soluţii de asigurări auto.