Când e vorba să-ţi faci vânzare, metodele de marketing nu au limite. Colegii de la Jurnal bihorean, ca să câştige un pumn de abonaţi care altminteri n-ar da niciun leu pe ei şi n-ar citi nici măcar rubrica de mică publicitate, au decis să dea şi ei o "mită electorală", punând la bătaie un strop de ulei, puţin zahăr şi o ţâră de cafea pentru bihorenii care vor accepta să-şi facă abonament la publicaţia austro-ungară pe timp de un an.

Mai lipseau doar peştele congelat şi operele lui Ceauşescu pentru ca abonaţii să simtă cu adevărat cum era pe vremuri, când ca să cumperi o marfă de care aveai nevoie trebuia să plăteşti şi o alta, de care nu numai că te-ai fi lipsit, dar nici nu-ţi folosea la nimic.

În cazul Jb-ului, Bihorel nici nu ştie exact cum e: cetăţeanul dornic de un chilipir cumpără ulei şi zahăr la preţ de ziar, sau pe lângă ziar i se bagă pe gât şi niscai produse de-ale gurii?