Un mare admirator al României, jurnalistul britanic Charlie Ottley propune un nou logo turistic pentru țara noastră și vrea să convingă Ministerul Turismului să-l folosească în campaniile de promovare. Logoul propus de Charlie Ottley cuprinde și lupul dacic încolăcit în forma literei R, simbol pe care chiar și l-a tatuat pe braț. 

„România are nevoie de un nou logo turistic. Nu este suficient să spunem că avem copaci (și, întâmplător, cel mai mare număr de defrișări ilegale din Europa). Iar Carpații reprezintă o grădină, cu garduri vii ordonate, peluze bine tunse și straturi de flori bine îngrijite. Este ultima zonă cu adevărat sălbatică din Europa, cu cea mai mare pădure mixtă și cu două treimi din prădătorii de vârf ai Europei. România este, de asemenea, o țară cu o istorie complexă de mii de ani și o moștenire culturală diversă care datează dinainte de daci. Este, de asemenea, un tărâm al abundenței. Din acest motiv, am creat un nou logo pentru a încerca să reflectăm aceste aspecte importante”, a transmis Charlie Ottley pe rețelele de socializare. 

Britanicul vrea ca oamenii să participe la o dezbatere privind noul logo al țării. El ar vrea ca mesajul care să-l însoțească pe acesta să fie „The Wild Corner of Europe” (Colțul sălbatic al Europei), notează Hotnews.ro. 

Charlie Ottley a mărturisit că s-a tatuat cu o parte din logoul pe care-l propune. Mai exact, el și-a imprimat pe braț lupul dacic încolăcit în forma literei R. 

În ultimii ani, Charlie Ottley a realizat documentare interesante despre țara noastră, precum Wild Carpathia și Flavors of Romania. De asemenea, el a realizat mai multe materiale de promovare a Transilvaniei şi Braşovului, care au fost difuzate de BBC World. Britanicul locuiește de trei ani în Șirnea, județul Brașov, unde și-a cumpărat o casă tradițională.

 

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!