Unul dintre cei mai importanți dealeri auto din Bihor, compania Top Motor Oradea a sărbătorit 18 ani de activitate cu o veste bună pentru publicul bihorean: a inaugurat cel mai nou și avangardist showroom CUPRA din vestul țării.

La evenimentul de lansare, invitații au avut parte de o experiență eclectică: pe lângă că au admirat cele mai noi modele ale producătorului spaniol, au degustat delicii mediteraneene și s-au transformat în artiști stradali sau jucători de padel. Zece dintre ei s-au dus acasă și mai bucuroși, deoarece au câștigat 24 de ore în care să testeze o mașină CUPRA.

„Viziunea noastră despre viitor”

Lansarea showroom-ului de pe Calea Clujului nr. 259 a avut loc joi seară, evenimentul depășind granițele unei simple inaugurări. Top Motor a ales să celebreze cei 18 ani de activitate în Oradea cu peste 150 de invitați, care au aflat ambiția măreață a companiei: să devină un centru de excelență CUPRA pentru vestul țării.

„Azi nu doar inaugurăm un showroom. Astăzi marcăm un moment definitoriu: 18 ani de Top Motor în Oradea. La mulți ani, Top Motor, la mulți ani întregii echipe și tuturor colaboratorilor noștri! În tot acest timp am fost mai mult decât un dealer auto, am fost un punct de referință pentru mobilitate, pentru excelență în servicii, pentru seriozitate și pentru inovație. Am crescut împreună cu acest oraș și cu oamenii lui și ne-am luat întotdeauna misiunea în serios, aceea de a aduce calitate și progres în fiecare interacțiune”, a spus Caraiman Anca (foto), directoarea executivă a Top Motor Oradea, în deschiderea evenimentului.

„Astăzi facem un pas curajos, alegem să investim într-un brand care nu urmează trenduri, ci creează trenduri, CUPRA. Pentru Top Motor, CUPRA este mai mult decât un produs nou, este o declarație de intenție, este viziunea noastră despre viitor, un viitor în care emoția se îmbină cu inovația, în care tehnologia devine o extensie a personalității. CUPRA înseamnă curajul de a fi diferit, este vorba despre oameni care nu vor ceva normal, ci vor ceva care îi reprezintă. Este vorba despre performanță, dar și despre caracter”, a precizat Caraiman.

Directoarea a mai spus că decizia de a deschide primul showroom CUPRA din Oradea a fost luată întrucât „Oradea merită o alternativă premium, sportivă și creativă”.

„Obiectivul nostru pe termen lung este clar: vrem să transformăm Top Motor în centru de excelență CUPRA în vestul țării, vrem să creștem împreună cu acest brand, vrem să organizăm evenimente, vrem să organizăm test drive-uri exclusive și să susținem un stil de viață curajos, activ, exclusiv”, a mai spus Caraiman.

Cele mai noi modele

La evenimentul de lansare a fost prezent și Horațiu Moldovan (foto), brand manager CUPRA România, care a prezentat pe scurt istoria CUPRA, brand desprins din Seat în 2018 și „născut din ADN-ul performant al curselor de mașini”, care și-a conturat propria identitate îmbinând sportivitatea cu rafinamentul.

Moldovan a vorbit și despre modelele noi ale CUPRA, disponibile la Top Motor Oradea. De pildă, CUPRA Tavascan este un SUV cu propulsie 100% electrică, iar CUPRA Terramar face trecerea de la motoarele cu combustie internă la motorizările electrice prin variantele plug-in hybrid. Totodată, brand managerul a anunțat că se pregătește lansarea unei mașini mici, de oraș, 100% electrică, CUPRA Raval, și că producătorul spaniol are ambiția să livreze 500.000 de mașini pe an și să devină, până în 2030, una dintre cele mai apreciate mărci globale.

Reprezentantul CUPRA România a lăudat showroom-ul din Oradea, spunând că „este într-adevăr unul deosebit”. „Mulți oameni au alocat resurse importante pentru ca acest lucru să fie posibil, iar rezultatul este o mărturie a energiei generate de dorința de a oferi orădenilor o experiență cu totul aparte, atunci când doresc să interacționeze cu un autoturism nou și, evident, ulterior pentru serviciile post vânzare”, a mai spus Moldovan, îndemnându-i pe orădeni să testeze modelele CUPRA și să împărtășească experiența avută.

La festivitate a fost prezent și un reprezentant al brandului CUPRA venit direct din Barcelona, Ron Betesh, care a precizat că showroom-ul CUPRA se potrivește bine cu spectaculozitatea urbană a Oradiei.

Vibrație mediteraneană

Lansarea și aniversarea Top Motor s-au ținut într-o atmosferă electrizantă, întreținută de detaliile pregătite de organizatori: cocktail-uri CUPRA special pregătite, cu alcool sau fără, de reprezentanții cramelor Dextra, muzică asigurată de un DJ, tapas și alte delicii inspirate din bucătăria mediteraneeană, padel cu ochelari VR, dar și street art live, cu artistul Flaviu Rouă, același care a pictat nimfele de lângă parcarea de pe Tudor Vladimirescu.

Îndrumați de el, curioșii au putut să-și testeze talentul de artiști stradali, desenând simbolul CUPRA pe un zid, iar cei care s-au dovedit cei mai pricepuți au fost răsplătiți cu premii.

N-au fost singurii câștigători ai serii: în urma unei tombole, zece dintre invitați au câștigat un drive test de 24 de ore cu o mașină CUPRA, ceea ce le va da ocazia să afle de ce această marcă auto valorizează autenticitatea, performanța și curajul de a fi diferit.

„CUPRA nu se explică. Se simte”, spun reprezentanții mărcii. Iar grație Top Motor, bihorenii au ocazia să experimenteze.

(advertorial)

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!