În sfârşit, s-a trezit şi Teatrul! A trebuit să treacă o lună şi jumătate pentru ca reprezentanţii Teatrului Regina Maria să realizeze că localul Crown Pub, situat imediat lângă, îşi face reclamă proiectându-şi logo-ul cu laser chiar pe faţada instituţei de cultură, fără a fi obţinut vreun accept.
"În urma articolelor de presă, a opiniilor prezentate pe diverse bloguri, a fotografiilor şi a reacţiilor apărute pe site-urile de socializare, a sesizărilor primite telefonic la secretariatul instituţiei, conducerea Teatrului Regina Maria anunţă în mod public faptul că se dezice de orice legătură cu reclama pe care în mod abuziv localul Crown Pub o proiectează pe faţada Teatrului Regina Maria", arată un comunicat transmis marţi de instituţia de cultură.
Documentul mai arată şi că reprezentanţii Crown Pub nu au prezentat vreo autorizaţie care să permită acest tip de reclamă. "Nu a existat nici măcar vreo discuţie în acest sens", arată comunicatul.
Astfel, în cursul zilei de marţi, instituţia a transmis o sesizare scrisă Primăriei Oradea, respectiv Instituţiei Arhitectului Şef, solicitând "luarea măsurilor necesare pentru stoparea acestui tip de reclamă care afectează imaginea instituţiei de cultură".
"Sunt în asentimentul orădenilor care s-au arătat indignaţi faţă de felul în care acest local a găsit de cuviinţă să îşi promoveze imaginea aproape în fiecare sfârşit de săptămână. Sper ca acest lucru să nu se repete şi administratorii lui să înţeleagă că acest tip de reclamă nu corespunde, nu este adecvat imaginii unei instituţii de cultură. Le mulţumesc orădenilor care au luat atitudine şi se arată interesaţi de ceea ce se intâmplă întotdeauna cu Teatrul Regina Maria", a declarat managerul Daniel Vulcu.
Crown Pub s-a deschis pe 11 octombrie, în locul fostului restaurant Astoria, fiind deţinut de grupul de firme al fraţilor Micula. De altfel, BIHOREANUL arăta încă de la inaugurare că reprezentanţii localului au ales să îşi facă publicitate proiectând logo-ul acestuia cu lumini laser chiar pe clădirea teatrului.