O cititoare s-a plâns BIHOREANULUI că, la Vadu Crişului, compania RDS&RCS îşi desconsideră abonaţii. "În luna iulie, serviciile de telefonie şi internet au funcţionat aproximativ o săptămână din patru. Singura scuză a celor de la RDS este că au o defecţiune majoră pe reţea, cunosc problema şi se lucrează. În schimb, facturile au fost trimise. 61 de lei pentru o săptămână în care ai beneficiat de serviciile RDS mi se pare cam exagerat", scrie, într-un mail, Raluca G.

Femeia e nemulţumită şi că, în loc ca societatea să fi facturat din start ţinând cont de "timpii morţi", în care serviciile nu au funcţionat, furnizorul îşi pune abonaţii pe drumuri. "Dacă vrei să ceri să nu plăteşti, trebuie să te deplasezi la un punct de lucru, ceea ce înseamnă Oradea sau Aleşd, lucru destul de greu pentru pensionarii care nu îşi permit în asemenea zile de caniculă să meargă şi să stea la coadă la punctele de lucru RDS", spune bihoreanca.

Raluca a mai adăugat că, pe lângă faptul că telefonia şi internetul "pică" des, şi service-ul se mişcă greu. În urmă cu două săptămâni, când reţeaua nu a funcţionat din nou, localnicii au solicitat intervenţia unui echipaj care să remedieze problemele. Deşi dispecerul a susţinut că se lucrează, "a durat 3 zile până ca o echipă tehnică să ajungă în Vadu Crişului", a mai relatat cititoarea. Dacă aşa s-a gândit compania lui Teszari să cucerească judeţul, nu-i a bună...