Compania Lancetti angajează responsabil de resurse umane.
Cerinţe:
- Planifică, organizează şi supervizează activităţile specifice departamentului de resurse umane
- Organizează şi coordonează întreg procesul de recrutare şi selecţie personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea întreprinderii
- Asigură interpretarea corectă şi aplicarea politicilor de personal ale firmei
- Este responsabil cu tot procesul de angajare şi concediere
- Întocmeşte Registrul de Evidenţă al Salariaţilor şi trimite datele către ITM
- Participă la selecţia CV-urilor, intervievarea şi testarea candidaţilor
- Urmăreşte şi răspunde de activitatea de sancţionare a personalului conform normelor legale, prevederilor CIM şi Regulamentului intern
- Întocmeşte, redactează, stabileşte comisiile paritare-transmite la ITM contractele colective de muncă-acte adiţionale CCM
- Întocmeşte-eliberează toate tipurile de adeverinţe cuprinzând drepturile salariale-pensie pentru salariaţii-foştii salariaţi ai societăţii
- Planifică şi coordonează orientarea noilor angajaţi pentru a facilita integrarea acestora în organizaţie, urmărind la anumite perioade evoluţia acestora, din punct de vedere al performanţelor profesionale şi adaptabilitatea acestora la cerinţele companiei
- Controlează buna desfăşurare a contractelor individuale de muncă, ţine evidenţa concediilor de odihnă, pontajul, întocmeşte corect dosarele pentru angajare
- Realizează şi raportează o serie de situaţii cerute de conducerea societăţii cu privire la resursele umane din companie
- Asigură protocolul în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerinţele zilnice
- Preia, înregistrează, distribuie la compartimentele implicate, îndosariază şi arhivează corespondenţa şi mesajele primite din partea partenerilor, clienţilor şi a celorlalţi angajaţi
- Elaborează şi redactează documentele şi situaţiile cerute de management
- Asigură suportul administrativ pentru toate departamentele firmei
- Îndeplineşte alte sarcini ce-i revin postului, date de către Administrator
- Reprezintă societatea în faţa Registrului Comerţului, Serviciului de cazier judiciar, ITM, AJOFM şi alte instituţii publice şi private
Aptitudini specifice:
- Studii superioare finalizate
- Cunoştinţe de limba engleză poate constitui un avantaj
- Cunoştinţe operare PC (pachet Office, aplicaţia Revisal)
- Cunoaşterea prevederilor Codului muncii în vigoare şi a altor legi referitaoare la relaţiile de muncă
- Permis de conducere cat. B poate constitui avantaj
- Capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor şi locului de muncă
- Capacitate de a respecta termene limită
- Atenţie către detalii
- Posedă aptitudini de planificare, organizare şi control al activităţii, de luare de decizii, iniţiative
CV-urile se trimit la angajari@lancetti.ro. Informatii la telefon 0259 – 414.602
(advertorial)