Compania Lancetti angajează responsabil de resurse umane.

Cerinţe:

- Planifică, organizează şi supervizează activităţile specifice departamentului de resurse umane

- Organizează şi coordonează întreg procesul de recrutare şi selecţie personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea întreprinderii

- Asigură interpretarea corectă şi aplicarea politicilor de personal ale firmei

- Este responsabil cu tot procesul de angajare şi concediere

- Întocmeşte Registrul de Evidenţă al Salariaţilor şi trimite datele către ITM

- Participă la selecţia CV-urilor, intervievarea şi testarea candidaţilor

- Urmăreşte şi răspunde de activitatea de sancţionare a personalului conform normelor legale, prevederilor CIM şi Regulamentului intern

- Întocmeşte, redactează, stabileşte comisiile paritare-transmite la ITM contractele colective de muncă-acte adiţionale CCM

- Întocmeşte-eliberează toate tipurile de adeverinţe cuprinzând drepturile salariale-pensie pentru salariaţii-foştii salariaţi ai societăţii

- Planifică şi coordonează orientarea noilor angajaţi pentru a facilita integrarea acestora în organizaţie, urmărind la anumite perioade evoluţia acestora, din punct de vedere al performanţelor profesionale şi adaptabilitatea acestora la cerinţele companiei

- Controlează buna desfăşurare a contractelor individuale de muncă, ţine evidenţa concediilor de odihnă, pontajul, întocmeşte corect dosarele pentru angajare

- Realizează şi raportează o serie de situaţii cerute de conducerea societăţii cu privire la resursele umane din companie

- Asigură protocolul în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerinţele zilnice

- Preia, înregistrează, distribuie la compartimentele implicate, îndosariază şi arhivează corespondenţa şi mesajele primite din partea partenerilor, clienţilor şi a celorlalţi angajaţi

- Elaborează şi redactează documentele şi situaţiile cerute de management

- Asigură suportul administrativ pentru toate departamentele firmei

- Îndeplineşte alte sarcini ce-i revin postului, date de către Administrator

- Reprezintă societatea în faţa Registrului Comerţului, Serviciului de cazier judiciar, ITM, AJOFM şi alte instituţii publice şi private

Aptitudini specifice:

- Studii superioare finalizate

- Cunoştinţe de limba engleză poate constitui un avantaj

- Cunoştinţe operare PC (pachet Office, aplicaţia Revisal)

- Cunoaşterea prevederilor Codului muncii în vigoare şi a altor legi referitaoare la relaţiile de muncă

- Permis de conducere cat. B poate constitui avantaj

- Capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare

- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor şi locului de muncă

- Capacitate de a respecta termene limită

- Atenţie către detalii

- Posedă aptitudini de planificare, organizare şi control al activităţii, de luare de decizii, iniţiative

CV-urile se trimit la angajari@lancetti.ro. Informatii la telefon 0259 – 414.602

(advertorial)