Odată cu primăvara, Lotus Center îşi schimbă faţa, la propriu. "Pentru a veni mai aproape de orădeni, centrul comercial se recreează şi se reorganizează, oferindu-le clienţilor săi spaţii comerciale mai mari, mai prietenoase, cele mai noi mărci de renume care intră din nou, prin intermediul lui, în premieră pe piaţa orădeană şi mai multe variante de petrecere a timpului liber", se arată într-un comunicat făcut public vineri.

Potrivit informării, în baza unui proiect al unei firme specializată în desenarea celor mai celebre mall-uri din Europa, Lotus Center va căpăta un nou look, iar interiorul va fi reorganizat într-o manieră mult mai modernă. "Etajul se va extinde, urmând să găzduiască întregul sector de divertisment şi food. Printre altele, clienţii vor găsi aici şi un cazino, o sală de jocuri, precum şi o spaţioasă sală multifuncţională. Dată fiind cererea tot mai mare din partea clienţilor, împătimiţii bowlingului vor avea de două ori mai multe piste decât până acum, cea mai reputată companie specializată din Europa amenajând aici nu mai puţin de 12 piste", se mai arată în comunicat.

lotus fatada 2.jpgTot la etaj va funcţiona partea de alimentatie publică, cuprinzând o vastă gamă de operatori culinari. Prin această mutare, în spaţiul de la parter, vor rămâne câteva cafenele şi vor fi amenajate noi magazine. "Negocierile cu câteva mărci de prestigiu sunt în stadiu avansat", mai menţionează reprezentanţii centrului comercial, care mai asigură, fără să dea cifre, că întreaga investiţie va fi finalizată în toamna acestui an.

După cum se ştie, Lotus Market s-a deschis în decembrie 2002, chiar de Moş Nicolae. Era primul mall din Vestul României, care în scurt timp a devenit un adevărat "oraş în inima oraşului", schimbând radical modul de viaţă al cetăţenilor oraşului de pe Criş. Peste 50 de magazine moderne şi un spaţiu generos de recreere şi divertisment, cu restaurante, baruri, săli de jocuri, inclusiv un modern cinematograf multiplex, au făcut din Lotus Market locul preferat de întâlnire al orădenilor.

De-a lungul anilor, reprezentanţii centrului comercial au îmbunătăţit constant zona dedicată modei, iar în 2006, centrul comercial s-a extins din nou, cu nume sonore din acest domeniu. Cea de-a doua extindere a fost inaugurată în octombrie 2008, sub sloganul "Mărimea contează", când Lotus Market a devenit Lotus Center. Atunci suprafaţa construită a crescut la peste 60.000 de metri pătraţi, s-a amenajat o parcare subterană de 450 de locuri, singura din Oradea, iar de atunci întreg complexul pune la dispoziţia clienţilor peste 130 de spaţii comerciale, în care se regăsesc branduri de renume.

Ce mai aduce noul "update" vom vedea în curând, promit reprezentanţii mall-ului.