Peste 50 medici stomatologi din judeţul Bihor s-au alăturat până în prezent campaniei de educare cu privire la igiena orală "Zâmbeşte România", desfăşurată de GSK Consumer Healthcare prin brandurile sale: Aquafresh, Sensodyne, Parodontax şi Corega.

"Aceştia oferă consultaţii gratuite în cabinetele lor şi, până acum, 35 oferă şi detartraje gratuite", arată un comunicat transmis de GSK Consumer Healthcare.
Gratuităţile sunt oferite începând cu luna martie şi până în luna decembrie, iar lista medicilor care oferă aceste servicii poate fi consultată pe site-ul http://www.zambesteromania.ro/consultatii-gratuite.html, selectând judeţul Bihor. Aici, doritorii găsesc atât lista cu stomatologii înscrişi, cât şi adresa, numărul de telefon, respectiv menţiunea dacă fac detartraje sau nu.

"În urma unor astfel de vizite, medicii dentişti pot semnala care sunt urgenţele şi priorităţile în tratamentul dentar, pot explica copiilor care e tehnica de periaj corectă, pot sfătui orice persoană în alegerea periuţei şi pastei de dinţi potrivite; de asemenea, medicii dentişti pot face recomandări de alimentaţie pentru menţinerea unei danturi sănătoase", arată comunicatul GSK, care mai precizează şi că medicii care doresc să intre în reţea se pot înscrie direct pe website în aceeaşi secţiune.

Reţeaua naţională reuneşte peste 1.000 de medici stomatologi şi acoperă 30 de judeţe.

În prima parte a campaniei Zâmbeşte România, peste 10.000 de elevi din clasele I-IV, inclusiv din Oradea, au fost vizitaţi de medici dentişti pentru a învăţa noţiunile de bază pentru o igienă corectă.

Studiul realizat anul trecut în şcoli din ţară în cadrul campaniei Zâmbeşte România anunţă că 38% dintre copii au placă dentară microbiană semnificativă, fapt ce semnalizează o stare precară de igienă orală. Placa dentară favorizează apariţia cariilor şi problemelor gingivale şi indică lipsa unei igiene orale corespunzătoare, atrag atenţia reprezentanţii GSK.