Primăria Oradea a anunţat că în perioada 4-15 ianuarie 2016 se va derula acţiunea de închidere a anului fiscal 2015 şi de deschidere a anului 2016.

Drept urmare, la Centrul de relaţii cu publicul se vor încasa (la ghişeele 21-27) doar taxe fără debit, precum taxe de timbru, taxe pentru emiterea certificatelor fiscale, avizelor autorizaţiilor de orice fel şi amenzi de circulaţie.

"Contribuabilii persoane fizice şi juridice care nu au achitate la zi obligaţiile fiscale până la data de 31.12.2015 şi cei care vor să solicite certificate fiscale care să ateste faptul că nu au datorii restante, vor putea să efectueze plata acestora numai prin virament bancar", se precizează într-o informare a municipalităţii.

De precizat este faptul că declaraţiile fiscale pe clădiri şi terenuri vor fi totuşi preluate şi în această perioadă (4-15 ianuarie) în "piramidă" la ghişeele 1-4 în cazul persoanelor fizice, respectiv 5-6 în cazul persoanelor juridice, urmând să fie prelucrate după 18 ianuarie.

Reprezentanţii municipalităţii au mai arătat că vizarea fişelor de înmatriculare auto se va realiza sub rezerva depunerii declaraţiilor pentru stabilirea taxei auto însoţită de documentele primare aferente.

Din 18 ianuarie 2016, încasarea taxelor şi impozitelor de orice fel se va relua după programul obişnuit în Centrul de relaţii cu publicul, la ghişeele 21-27, precum şi prin sistemul de Plăţi Online de pe site-ul Primăriei Oradea.

De asemenea, orădenii pot folosi şi Sistemul Naţional Electronic de Plată Online cu Cardul Bancar (ghiseul.ro), aplicaţia MobilePay (utilizatori de dispozitive mobile cu sistem de operare android), unităţile Direcţiei de Poştă precum şi unităţile C.E.C, conform programului fiecărei unităţi.