Modul în care o echipă de muncitori ai companiei RCS&RDS a montat echipamentele de fibră optică a stârnit revolta unei abonate a serviciului din Oradea, al cărei apartament recent renovat, din Calea Aradului, a fost "mutilat", vineri, de cabluri.

Muncitorii au înlocuit, practic, echipamentul vechi cu cel cu fibră optică, iar în interior, deasupra uşii, au montat un modem, cu un amalgam de cabluri.

"În apartament locuieşte mama, iar când am ajuns şi eu şi am văzut ce au făcut, am vrut să fac reclamaţie pentru că arată foarte urât. Au venit fără să îi cheme nimeni şi au pus, deasupra uşii, priză pentru trei ştechere, modemul şi o sumedenie de cabluri. Într-o lume în care totul este wireless, cum să pui atâtea cabluri în casa omului? De ce nu le-au pus pe exterior? Au făcut o lucrare de nu-ţi vine să crezi că poate fi în 2016!", a declarat orădeanca pentru BIHOREANUL.

Şi mai revoltată a fost femeia când a vrut să facă plângere la Serviciul Clienţi al companiei şi nimeni nu a vrut să îi preia plângerea. Motivul? Sesizarea în sine nu reprezintă o defecţiune.

"Reprezentanţii acestui serviciu mi-au spus că nu vor să îmi preia sesizarea pentru că la toţi se montează la fel. I-am rugat de 20 de ori să îmi înregistreze cererea, nu au vrut. M-am oferit chiar să plătesc, numai să vină să constate ce au făcut şi să îşi ia echipamentele! După ce m-au pus de mai multe ori să aştept, mi-au spus că ei înregistrează plângeri doar pentru defecţiuni. Am solicitat să mă trimită către un departament competent să îmi rezolve problema. Nu îmi vine să cred cum se comportă! Am mai vorbit cu cineva şi mi-a zis că toată lumea e nemulţumită de problema asta", a spus orădeanca.

Până la urmă, orădeanca va rezolva problema pe cheltuiala ei. Pentru că, după cum se vede, va mai dura o vreme până când tehnologia va fi cu adevărat wireless…