Ţiriac Auto, împreună cu invitaţii săi speciali, Andra şi Cătălin Măruţă, au lansat pe 30 martie, la Lotus Center, noile modele Mercedes-Benz, Clasa GLA şi Clasa C.

Cele două modele Mercedes-Benz setează noi standarde în segmentele din care fac parte, prin calităţile intrinseci şi beneficiile aduse experienţei condusului. Astfel, noul Mercedes-Benz GLA reinterpretează, prin design-ul progresiv, modelul ideal al unui SUV compact, în timp ce noua Clasă C este caracterizată de inovaţii tehnice şi detalii de interior ce subliniază confortul revigorant şi sportivitatea rafinată a limuzinei.

Scopul declarat al mărcii Mercedes-Benz este atingerea celui mai înalt standard de siguranţă pentru întreaga gamă. În această idee, noua Clasă C este echipată cu aproape toate sistemele de asistenţă care au fost lansate în premieră mondială pe Clasa S şi Clasa E.

La fel ca în cazul Claselor S sau E, Mercedes-Benz va oferi, începând cu septembrie 2014, o versiune hibridă pentru noua Clasă C, cu un sistem de propulsie format dintr-un motor diesel combinat cu un motor electric.

Modelul GLA este al patrulea model compact de nouă generaţie Mercedes-Benz, fiind primul SUV al mărcii disponibil opţional cu noua generaţie a sistemului de tracţiune integrală permanentă 4MATIC cu distribuţie variabilă a cuplului motor.

Mercedes-Benz GLA este echipat cu sistemul de detectare a oboselii ATTENTION ASSIST şi cu cel de prevenire a coliziunilor din faţă, COLLISION PREVENTION ASSIST. Acesta funcţionează pe bază de radar, include funcţia de asistare la frânare Brake Assist, devenind activ de la viteze de doar 7 km/h.

Noul GLA subliniază aspiraţia Mercedes-Benz de a deveni lider în materie de performanţă în segmentul SUV compact premium.
Noul GLA poate fi personalizat până în cele mai mici detalii datorită liniilor de echipare "Style", "Urban" şi "AMG Line", dar şi cu ajutorul pachetelor "Night" şi "Exclusive".

Ţiriac Auto deţine cel mai vast portofoliu de mărci auto de pe piata autohtonă, reprezentând şase dintre cele mai renumite mărci auto existente pe piaţă: Ford, Hyundai, Jaguar, Land Rover, Mercedes-Benz şi Mitsubishi.

Obiectivele Ţiriac Auto pe termen scurt şi mediu au ca element central consolidarea relaţiei client - companie - marcă. Investiţiile, efectuate pe întreg teritoriul ţării, permit echipei Ţiriac Auto să ofere clienţilor săi servicii şi soluţii complete şi personalizate. În acest sens, au fost iniţiate programe de loializare şi fidelizare a clienţilor şi s-au dezvoltat parteneriate strategice cu companii aparţinând Grupului Ţiriac sau cu alte companii de renume, ce operează pe piaţa autohtonă sau internaţionala, cu scopul cultivarii unei relaţii cât mai lungi şi mai consistente cu fiecare dintre clienţii companiei.

(advertorial)