Noii diriguitori ai Federaţiei Patronilor Bihor (FPB) se delimitează atât de fostul preşedinte, de curând înlăturat din funcţie, cât şi de eticheta de asociaţie "falimentară" cu care organizaţia a rămas de pe urma mandatului lui Ioan Lucian.

Omul de afaceri Marcel Bărbuţ, proprietar al companiei Adeplast şi vicepreşedinte al FPB, apreciază că articolul BIHOREANULUI privind schimbarea din funcţie a lui Lucian "conţine o serie de afirmaţii de natură să prejudicieze imaginea publică a Federaţiei Patronilor Bihor", precizând că "în primul rând, este foarte important să nu mai asociaţi numele fostului preşedinte Ioan Lucian cu viitorul FPB".

"Organizaţia patronală are o nouă conducere şi aceasta lucrează la un plan de redresare si dezvoltare pe care îl vom face public cât de curând, într-o conferinţă de presă. Vrem să uităm trecutul, cu problemele sale, şi suntem convinşi că FPB va redeveni o organizaţie vie, care se va implica ferm în soluţionarea tuturor problemelor generale şi punctuale ale firmelor bihorene", arată Bărbuţ.

Vicepreşedintele Federaţiei respinge ideea că situaţia financiară a FPB ar fi "dezastruoasă" şi spune că ea va fi "remediată în scurt timp" în baza planului de redresare menţionat. "În acest moment, FPB este susţinută şi controlată de oameni de afaceri puternici, care nu vor permite niciodată să fie asociat cuvântul "faliment" cu patronii bihoreni. Personal, sunt convins că niciun patron care face parte din organizatie nu se va retrage, ci ne vor mobiliza să rezolvăm problemele", apreciază Bărbuţ.

"Intervenţia mea din cadrul şedinţei în care a fost desemnată noua conducere interimară a FPB a fost pentru viitor, pentru o Federaţie a Patronilor Bihor care să-şi merite numele şi să aibă prestanţă. Eu nu sunt în măsură să comentez calităţile de om de afaceri sau de manager ale fostului preşedinte Ioan Lucian, iar dacă dumneavoastră o faceţi, insistăm să nu mai implicaţi FPB şi imaginea sa în aceste analize "personale", mai spune omul de afaceri, precizând că remarcile de genul "patroni în faliment" nu fac decât rău acestei organizaţii care doreşte să se regăsească.

"Noua conducere a FPB va fi una extrem de transparentă. Ea va face publice lunar situaţia financiară, precum şi orice eşec sau proiect finalizat cu bine. De asemenea, îşi doreşte o relaţie bună cu mass-media locale şi chiar dorim să ne ajutaţi să comunicăm cât mai eficient cu instituţiile statului şi cu membrii cotizanţi.
În judeţul Bihor sunt aproximativ 13.000 de firme active - conform ultimelor noastre date - care au nevoie de ajutor. Îl vor găsi, garantat, la noua Federaţie a Patronilor Bihor!", încheie vicepreşedintele FPB.