Nunta liderului AUR, George Simion, s-a dovedit a fi pe placul românilor, care au făcut din România TV, televiziunea care a transmis imagini toată ziua de la acest eveniment, cel mai urmărit post la nivel național, conform Pagina de Media.

Concret, România TV a fost urmărită sâmbătă de 392.000 de telespectatori, ceva mai mulți decât a adunat Pro TV (391.000). 

Imaginile de la nunta câmpenească organizată în comuna Măciuca de liderul AUR și soția lui Ilinca i-au captivat atât pe telespectatorii din zonele rurale, cât și pe cei de la orașe, conform paginademedia.ro. 

Cel mai mare segment care a urmărit show-ul nunții cu iz populist și electoral organizate de George Simion au fost persoanele în vârstă. Dintre cei 390.000 de telespectatori de la România TV, 150.000 (adică aproape 40%) au avut peste 70 de ani. Alţi 130.000 au fost din categoria 55-69 de ani, potrivit sursei citate. 

Publicul mai tânăr s-a dus spre Pro TV şi spre Antena 1. 

George Simion a făcut din nunta sa cu Ilinca Munteanu un show cu iz electoral. El a invitat mii de necunoscuți la o petrecere câmpenească, unde au primit mâncare și băutură și s-au putut da cu balonul. De asemenea, au fost organizate concerte, multe dintre ele cu muzică populară. Mirele a purtat o îmbrăcăminte tradițională românească, iar cei mai mulți dintre oaspeți au adoptat ținute similare.

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!