Bucureşteanca Gabriela Arghiroiu este, din această lună, managerul Cetăţii Oradea, post pe care l-a ocupat în urma unui concurs desfăşurat de Primăria Oradea la care au mai participat alţi doi pretendenţi ai acestei funcţii.

Gabriela Arghiroiu s-a mutat în Oradea împreună cu familia în urmă cu 10 luni "din motive personale". Ea a lucrat înainte atât în domeniul public, cât şi în cel privat, fiind absolventă de Management la Academia de Ştiinţe Economice din Bucureşti.

"Ulterior am făcut o specializare pe comunicare şi relaţii publice la Şcoala Naţională de Ştiinţe Politice şi Administrative. În sectorul public am lucrat patru ani la Ministerul Transporturilor, drept coordonator al Departamentului de Comunicare şi Evaluare din cadrul Autorităţii de Managment pentru POS Transport. În această funcţie a trebuit să asigur instruirea personalului, să elaborez strategii de comunicare şi propuneri pentru contracte de finanţare pe fonduri europene", a spus Gabriela Arghiroiu, vineri, într-o conferinţă de presă care a avut ca scop prezentarea Zilelor Cetăţii Oradea.

În domeniul privat, noul şef al Serviciului Management al Cetăţii a lucrat la o companie de consultanţă pe post de expert pe relaţii publice şi comunicare în scopul implementării proiectelor POS. "Am trei săptămâni de când lucrez la Cetate. Încerc să mă familiarizez cu toate problemele, pentru că sunt multe de făcut şi de organizat", a spus Gabriela Arghiroiu. Pentru viitor, aceasta îşi propune să creeze o identitate vizuală a Cetăţii şi să găzduiască între zidurile acesteia cât mai multe evenimente.

Postul de şef serviciu management al Cetăţii Oradea apare într-o organigramă aprobată de Consiliul Local după finalizarea lucrărilor de reabilitare a fortăreţei orădene şi presupune administrarea propriu zisă a monumentului, închirierea de spaţii în interiorul acesteia, organizarea de evenimente şamd.