În urma unei campanii iniţiate de Oradea Shopping City pentru a găsi un "ambasador" care să reprezinte şi să promoveze zona de enterntainment Cortina din cadrul mallului, o tânără orădeancă s-a ales cu 2.000 de euro.
Potrivit unui comunicat al OSC, Patricia Dumitru, câştigătoarea campaniei "Vreau să fiu ambasador Cortina", a obţinut 15.332 de voturi pentru filmuleţul de prezentare al zonei Cortina pe care l-a realizat în etapa finală a concursului, întrecându-i pe ceilalţi doi finalişti.
"Le sunt recunoscătoare celor care m-au susţinut. Sunt foarte fericită şi deja îmi fac planuri pentru a cheltui premiul cel mare", a spus Patricia.
Orădeanca este studentă în anul I în cadrul Facultăţii de Litere, profil Germană-Engleză, şi timp de şase luni, perioadă în care va avea titlul onorific de Ambasadoare Cortina, va avea acces la toate evenimentele organizate în Oradea Shopping City, va primi invitaţii gratuite la film şi în zona de divertisment. În plus, ea va trebui să reprezinte şi să promoveze evenimentele care vor avea loc la Cortina.
Campania "Vreau să fiu Ambasador Cortina!" a fost lansată în luna aprilie şi a cuprins mai multe etape în cadrul cărora concurenţii - care au avut vârste între 18 şi 35 de ani - au găsit cele mai inedite şi îndrăzneţe metode de a promova zona de enterntainment a OSC. Filmuleţul câştigător poate fi văzut pe pagina de Facebook a Oradea Shopping City.