Aproximativ 50 de persoane, clienţi şi colaboratori, s-au strâns, vineri seară, în magazinul Optione de pe Corso (strada Madach Imre nr. 5) pentru a sărbători împreună 10 ani de la deschiderea primului magazin în Oradea.

În cadrul evenimentului, oaspeţii Optione au putut încerca noua colecţie de rame de vedere şi ochelari de soare Gucci, 2018.

Pentru oameni de bine

Optione s-a lansat în 2007, în Oradea, în prezent funcţionând în două magazine: unul chiar la intrarea pe Corso, lângă intrarea în pasajul ce face legătura cu strada Madach Imre, iar altul în Palatul Stern (recent renovat), de la intersecţia cu strada Mihai Eminescu.

"Vederea este un dar. Vrem să facem oamenii să vadă bine, să vadă clar, să vadă viaţa asta minunată! Pentru cei care ştiu, eu sunt «adoptată» de Oradea. Am venit acum aproape 14 ani şi sunt mândră că fac parte din comunitatea asta de oameni frumoşi şi că avem norocul să avem două magazine în două locaţii absolut superbe", le-a spus oaspeţilor proprietara magazinului, Oana Bungău, specialist în optometrie.

Tot ea a explicat şi de ce a adus Gucci la Oradea: "Este un brand exclusivist, încercăm să ne aliniem tendinţelor şi dezvoltării extraordinare a oraşului. Orădenii merită asta!".

Ochelari cu stil

Vlad Gordan, PR GucciVlad Gordan (foto), PR-ul Gucci în România şi reprezentant K Optic, o companie ce promovează ochelarii ca accesoriu definitoriu la o ţinută fashion, în special ochelarii din gama luxury, a vorbit în detaliu despre noua colecţie.

"Ochelarii nu mai sunt un dispozitiv medical, sunt un accesoriu definitoriu pentru ţinută. Brandul Gucci este trendsetterul mondial, locul 1 în lume pentru tot ce înseamnă segmentul de accesorii, fashion. Azi descoperim aici tot ce înseamnă rame şi ochelari de soare colecţia 2018. Este un lucru îmbucurător pentru orădeni, deoarece nu mai este nevoie să mergi la Milano sau Budapesta ca să achiziţionezi astfel de produse. Se pot cumpăra direct de la magazinul Optione", a spus Vlad Gordan.

Vitrina cu şarpe

Vineri seară, nu mai puţin de 500 de perechi de ochelari Gucci, în special de soare, au putut fi încercaţi în magazin atât de domni, dar mai ales de doamnele şi domnişoarele pasionate de modă. "Vedetele" serii au fost o pereche de ochelari din conceptul Pearl Eyes, cu perle de cultură, gândite să ofere un look extravagant şi "foarte la modă". Modelul este prezent în colecţia magazinului Optione din strada Madach Imre, cu preţ la cerere.

Practic, orădenii pot comanda încă de pe acum cele mai noi modele de ochelari purtate în 2018 inclusiv de vedete precum Beyonce, Salma Hayek sau Rihanna. Şi, foarte important, ochelarii pot fi adaptaţi, cu lentile prelucrate, chiar şi pentru cei care au dioptrii mai mari!

Pentru a atrage atenţia asupra brandului, în vitrina Optione se află amplasat, până la finalul anului, un vivariu cu un şarpe piton, simbolul colecţiei Gucci Garden (primăvară - vară 2017). "Este singura vitrină amenajată după acest concept în România", a menţionat reprezentantul Gucci.

Mai mult decât clienţi

Pe lângă faptul că beneficiază de ochelari de calitate şi lentile pe măsură, în magazinele Optione clienţii sunt consiliaţi cu privire la nevoile lor, fie că este vorba despre lentile de contact sau ochelari cu lentile progresive sau lentile monofocale.

"De multe ori, când vin la noi, oamenii nu prea ştiu din start ce vor. Noi le explicăm tuturor ce înseamnă ochelarii potriviţi sau lentilele de contact potrivite. Cea mai mare plăcere e când vine cineva cu dioptrii de minus 13, minus 14, de exemplu, şi ne mulţumeşte că viaţa i s-a schimbat după ce a început să poarte lentilele de contact pe care i le-am recomandat. Încercăm permanent să ne dezvoltăm, să ne instruim, pentru a oferi cele mai bine soluţii de vedere pentru pacienţii şi clienţii noştri. Laboratorul Optione este dotat cu una dintre cele mai bune maşini de şlefuit lentile de ochelari din lume", a spus Marcel Bungău, coproprietar Optione.

Şi mărcile de ochelari sunt variate, de la modele mai simple - Puma sau RayBan - dar de foarte bună calitate, până la cele de lux, ca de exemplu Gucci, Armani, Burberry, Bulgari, Chanel, Dolce&Gabbana, Michael Kors, Prada sau Versace. De asemenea, Enox, un brand importat din Italia, de la Milano, se prezintă în exclusivitate în Oradea prin Optione.

Evenimentul de vineri seară a fost unul încărcat de emoţii şi a marcat un moment important în existenţa Optione, adăugând astfel şi Oradea pe harta fashion a lumii.

(Advertorial)