Unul din obiceiurile bune apărute din cauza pandemiei de Covid-19 este îndreptarea atenţiei spre facilităţile oferite de internet. În ultimele două luni, orădenii au descoperit că pot să achite costurile de salubritate din confortul locuinţei proprii, fără a se expune la vreun risc de îmbolnăvire.

Încă dinainte de declanşarea pandemiei, RER Vest oferă tuturor clienţilor posibilitatea de a primi factura în format electronic şi de a o plăti tot aşa. Acum, clienții profită din plin de această posibilitate.

Simplu şi rapid

Odată cu instaurarea stării de urgenţă în România, pentru a preveni răspândirea îmbolnăvirilor cu Covid-19, RER Vest a suspendat activitatea ghişeelor de la sediul societăţii şi de la parterul Primăriei Oradea.

Cu acest prilej, mulţi orădeni care nu foloseau încă serviciile online ale operatorului de salubritate au descoperit cât sunt acestea de eficiente. Pe site-ul RER Vest, www.rervest.ro, orice client poate solicita factura electronică şi o poate achita.

Operaţiunea necesită crearea unui cont pe site (https://rerVest.ro/contul-meu/), care se face foarte uşor, utilizatorul având nevoie doar de codul de client (care se găseşte pe o factură mai veche), numărul facturii, adresa de e-mail şi o parolă anume aleasă. Apoi, va vedea suma pe care o are de plată şi va putea să o achite, în mai puţin de 3 minute şi în condiţii complet securizate.

Soluţii pentru toţi

În ultimele două luni, tot mai mulţi orădeni au optat pentru această variantă rapidă şi sigură. Dacă înainte de pandemie, în medie, pe site-ul RER Vest se creau într-o lună 170 de conturi noi, în luna martie numărul lor a „zburat” la 960, iar în aprilie la 1.400! Aşadar, peste 2.000 de orădeni au descoperit cât de simplu este să plătească online.

Facturile RER Vest se mai pot achita şi atunci când se fac cumpărăturile esențiale la supermarketurile sau în magazinele care au puncte PayPoint sau Un-Doi. Orădenii trebuie să ştie că plata la timp a facturilor pentru serviciile de salubrizare este necesară pentru desfăşurarea acestui serviciu fără sincope.

RER Vest rămâne în contact direct cu clienţii săi prin site-ul www.rervest.ro, prin e-mail la adresa office@rervest.ro şi la numărul de telefon 0259.433-195 (non-stop).