Fost camionagiu în Italia, patronul lanţului de magazine Super Mercato, vâlceanul Marius Catrinoiu, s-a supărat zilele trecute pe orădeni ca văcarul pe sat.

Proprietar a peste 31 de magazine în 18 oraşe din ţară, afaceristul a răbufnit pe Facebook, unde a concluzionat că magazinele din Oradea au cele mai slabe vânzări, de 15 ori sub cele din Cluj, Sibiu, Suceava sau Iaşi, fiindcă aici "produsele de calitate nu au căutare", motiv pentru care i-a chestionat pe orădeni ce paste, detergenţi, dulciuri ori vinuri preferă.

Ieşirea s-a lăsat cu peste 1.500 de comentarii, evident negative, potenţialii clienţi reproşând patronului, dincolo de tonul nesimţit, preţurile, lipsa de vizibilitate a magazinelor şi absenţa unei strategii de marketing.

Surprins de aciditatea comentariilor, Catrinoiu a descins marţi la Oradea ca să dreagă busuiocul. Cum tot ce a înţeles din criticile orădenilor a fost "vizibilitate" şi "reclamă", patronul s-a filmat cu telefonul în magazin gesticulând printre rafturi.

Pasiv-agresiv, şi-a cerut scuze că "mesajul a fost scris prost", dar s-a consolat că deşi a făcut-o lată la Oradea "măcar acum suntem cunoscuţi". Pentru a se face mai bine înţeles, şi-a pus o angajată să se plimbe aproape o jumătate de oră între rafturi ca să prezinte produsele.

Pasul următor ar fi fost să îi şi asculte pe orădeni din materia "predată", dar filmarea se termină brusc. Cam cum s-ar putea termina şi povestea celor două magazine din Oradea dacă nu face nimic ca să schimbe strategia de vânzări. Şi în loc să ia biciul la orădeni, să-i mai ducă cu zăhărelul...