Oradea Shopping City, fostul Tiago Mall, din Calea Aradului, se deschide în toamnă. Centrul comercial va aduce locuitorilor din Oradea "o perspectivă nouă şi inovatoare asupra serviciilor de divertisment şi retail", promit dezvoltatorii.

Oradea Shopping City este un proiect dezvoltat de Shopping Center Holding SRL şi va aduce "în Oraşul Orădenilor", odată cu lansarea din această toamnă, mai multe concepte inovatoare, atât în serviciile de divertisment, cât şi în cele de retail. Aceste concepte, care vor ajunge astfel pentru întâia dată în zona Oradea, vor crea o nouă direcţie de dezvoltare regională a proiectelor de tip mall, acum la un nivel comparabil al serviciilor şi al standardelor cu cele din capitală şi din alte zone europene.

"Aşa cum a fost conceput proiectul, Oradea Shopping City redefineşte modalităţile de petrecere a timpului liber şi de a face cumpărături pentru orădeni, oferindu-le variate puncte de atracţie cu caracter recreativ şi comercial care pot satisface aşteptările tuturor vârstelor, de la copii până la adulţi, toate în cadrul noului centru de divertisment din oraş", a declarat Bogdan Jigman, director general Oradea Shopping City.

Cu o investiţie totală de 50 de milioane de euro, Oradea Shopping City va reuni sub un singur acoperiş "cel mai mare centru de divertisment indoor", care prin asistenţa şi implicarea operaţională directă a unuia dintre furnizorii de top în servicii de divertisment din Marea Britanie, compania The Light, este astfel pregătit să asigure buna dispoziţie a oricărui vizitator în cei peste 4500 de metri pătraţi alocaţi acestor activităţi.

"Principalul punct de atracţie îl reprezintă însă noua experienţă cinematografică oferită de cele 6 săli cu sistem de proiecţie 3D şi echipament Dolby Surround, dotate cu 960 de locuri pe scaune ergonomice, menite să ofere spectatorilor săi confortul şi calitatea unei vizionări de excepţie. O altă facilitate o constituie posibilitatea de rezervare şi achiziţionare în sistem online a biletelor de cinema. Cinematograful, cu un spaţiu alocat de 2300 metri pătraţi, unde se difuzează cele mai noi blockbustere de la Hollywood, devine casa iubitorilor de film din Oradea", se mai arată în comunicat.

Printre multe alte puncte de atracţie se numără centrul de bowling, dezvoltat şi echipat cu sisteme profesionale AMF, cel mai mare producător de echipamente şi sisteme pentru bowling din SUA, garantând astfel o experienţă unică şi momente de recreere de neuitat alături de prieteni, având la dispoziţie, într-o singură locaţie, 8 piste de bowling complet echipate, la dimensiuni ce respectă standardele competiţionale.

În plus, amatorii de biliard vor avea la dispoziţie mese cu 9 bile, cu lungimea standard americană de 2,74 metri. În zona de jocuri video, air-hockey, arcades, vor putea fi găsite şi simulatoare create special pe gustul adolescenţilor. Ca totul să fie complet, centrul de divertisment include şi un loc de joacă pentru copiii de până la 10 ani, spaţiu pentru evenimente private şi petreceri aniversare cu o scenă complet echipată pentru spectacole.

"Prin mixul de retail stabilit, care reuneşte deja nume precum Famous Brands, Bigotti, Penti, Samsonite, Coccodrillo, Domo, Gloria Jean's, Altînbaş şi multe altele, Oradea Shopping City completează plusul de valoare adus de zona de divertisment cu cel de la capitolul retail. Astfel, Oradea Shopping City este în masură să îşi respecte propriul angajament de a oferi o varietate şi o experienţă unică vizitatorilor săi ", a mai declarat Bogdan Jigman.

Pe o suprafaţă totală de aproximativ 30.000 de metri pătraţi, care conţine 22.000 metri pătraţi de spaţiu pentru retail, o arie de 6.000 mp dedicată divertismentului, o zonă de restaurante şi fast food-uri de 2.000 mp, o parcare pentru 1000 de maşini, Oradea Shopping City aduce un nou standard în serviciile de divertisment şi retail.