Cele mai importante puncte de atracţie din oraşul Oradea şi judeţul Bihor sunt promovate zilele acestea la Târgul de Turism din Milano (Borsa Internazionale del Turismo Fiera Milano), unul dintre cele mai importante evenimente de profil, care reuneşte peste 2.000 de companii din domeniu.

Oradea şi Bihorul sunt prezente în cadrul standului Ministerului de Turism al României, târgul având loc în perioada 2-4 aprilie. "Ni s-a oferit ocazia şi, totodată, şansa de a promova judeţul Bihor în străinătate. De aceea suntem prezenţi la târgul internaţional de la Milano, de aceea este extrem de importantă colaborarea dintre Agenţia de Management al Destinaţiei Bihor şi Asociaţia pentru Promovarea Turismului din Oradea şi Regiune", a spus, potrivit unei informări de presă, Pásztor Sándor, preşedintele Consiliului Judeţean Bihor.

Autorităţile din Oradea şi Bihor sunt prezente la târgul de turism din Milano după ce, la finalul lunii martie, au pornit cursele Ryanair pe ruta Oradea – Milano (Bergamo). Din 13 aprilie vor fi operaţionale şi zborurile pe ruta Oradea – Torino ale companiei Blue Air.

"Prin aceste curse judeţul Bihor şi Oradea vor deveni o reală destinaţie. Prezenţa la acest târg este primul pas. Imaginea trebuie să o construieşti în mai mulţi ani şi un lucru foarte important - îţi trebuie continuitate", a declarat Ioana Podosu, reprezentanta Ministerului Turismului.

În prima zi a târgului de la Milano, la Cooking Show, bucătarii unui restaurant românesc din Milano au recreat produsul culinar reprezentativ al judeţului: plăcinta din Ţara Bihorului. Un alt moment interesant a fost degustarea sărmăluţelor cu tradiţionala mămăliguţă şi smântână, spun reprezentanţii CJ Bihor. De asemenea, vizitatorii au fost serviţi şi cu ciocolată de casă.

În cadrul evenimentelor de promovare a Bihorului în Italia, pe 4 aprilie, la Consulatul României din Milano este programată o seară bihoreană.

La ediţia din 2017 a BIT Milano expun oferte peste 1.500 de agenţii de turism, tour operatori, intermediari de turism. România participă cu 18 desk-uri dintre care 2 aparţin regiunii Bihor şi Oradea, iar numărul vizitatorilor a depăşit 50.000, se mai precizează în comunicat.

Citeşte şi: După ce a pus Ansamblul Crişana să se bată pe picior pe pista Aeroportului Oradea, Pasztor a dus Ansamblul Nagyvarad în city-break la Milano (FOTO)