Sute de orădeni au răspuns unei provocări lansat de Coca-Cola şi au colindat... un automat!

Amplasat în Lotus Center, aparatul a înregistrat "decibelii" colindătorilor, iar compania multinaţională va dona, la finele campaniei, o sumă de bani pentru fiecare colind, sumă ce variază în funcţie de decibeli. Astfel, cu cât grupul de colindători a fost mai numeros ori mai gălăgios, iar colindul mai intens, cu atât donaţia va fi mai mare. Donaţiile Coca-Cola sunt direcţionate către fundaţia Inocenţi, care are drept misiune ajutarea copiilor instituţionalizaţi şi cu dizabilităţi.

Inedita acţiune derulată de Coca-Cola la Oradea face parte din campania "Motive să credem" iniţiată de companie. Scopul campaniei este de a căuta motive pentru a crede într-o lume mai bună, dar şi de a-i face pe români să facă o faptă bună într-un mod simplu: colindând. De aceea, automatul de colinde a trecut prin mai multe oraşe ale ţării, pe lângă Oradea: Bucureşti, Constanţa, Iaşi, Ploieşti, Braşov, Craiova şi Timişoara.