"Peste 50.000 de vizitatori au ales să petreacă sfârşitul de săptămână în Oradea Shopping City", susţin reprezentanţii centrului comercial, într-un comunicat dat publicităţii miercuri.

OSC şi-a deschis porţile vinerea trecută, pe 14 octombrie, iar primii vizitatori au fost întâmpiaţi cu vouchere de reduceri şi gratuităţi ale mai multor retaileri.

"În cele trei zile de lansare OSC, mai mulţi comercianţi au înregistrat rezultate peste aşteptări, printre care magazinul Eponge, care a înregistrat peste 10.000 de vizitatori. În plus, şi KFC şi Domo şi-au depăşit estimările privind încasările şi numărul de cumpărători", se mai arată în comunicatul OSC.

"Prezenţa orădenilor într-un număr atât de mare în primele zile ne bucură şi ne ambiţionează pe viitor. Cu siguranţă nu ne vom opri aici, obiectivul nostru este de a face din OSC locul preferat al orădenilor pentru relaxare şi petrecere a timpului liber şi o alternativă pentru oferta de diverstiment din prezent, atât de pe plan local cât şi din Debrecen", spune Cristina Dinu, administrator Oradea Shopping City.

Evenimentele au debutat vineri seara, când un număr impresionant de fani au venit să-l vadă concertând pe Smiley. Al doilea cap de afiş l-a reprezentat concertul extraordinar al Loredanei, care a încins sâmbătă atmosfera în OSC, în vreme ce ziua de duminică a fost dedicată celor mici. Aceştia au avut parte de sesiuni de face painting şi au putut urmări spectacolul "Jack şi vrejul de fasole" şi recitalurile tinerilor artişti de la Meda Music.

Weekend-ul de lansare al OSC a mai cuprins prezentări de modă ale colecţiilor V46 şi Famous Brands, sesiuni gratuite de make-up pentru orădence, care au primit sfaturi de frumuseţe de la echipa Anastasiei Soare, dar şi "Noaptea reducerilor". De asemenea, ca ofertă promoţională de deschidere, cei care au mers să vadă filmul "Cei trei muşchetari" în 3D au primit un popcorn gratuit.