Se spune că românii sunt gazde pline de căldură, iar la lansarea Oradea Hospitality Management Academy (OHMA), o şcoală de ospitalitate sub licenţa faimoasei instituţii elveţiene din Lausanne, s-a văzut asta din plin, la propriu.
Joia trecută, reprezentanţi ai Winsedswiss Education Group, firma româno-elveţiană care a făcut un parteneriat cu Primăria Oradea pentru înfiinţarea OHMA, au lansat oficial noua şcoală, invitând la eveniment şefi de instituţii, manageri de hoteluri şi restaurante, plus jurnalişti.
Gazdă a fost hotelul DoubleTree by Hilton, iar din pricina pandemiei, evenimentul a fost organizat în aer liber, pe terasă.
Culmea e că lansarea academiei ospitalităţii a însemnat şi o lecţie de „aşa nu” pentru viitorii cursanţi
Evenimentul, care a durat 40 de minute, s-a ţinut în plin soare, în condiţiile în care temperatura trecea lejer de 30 de grade.
Invitaţii au stat pe scaune înşirate către soare, în timp ce fondatorii OHMA le-au vorbit despre ospitalitate la cele mai înalte standarde de la umbra singurului copac de pe terasă.
Sub o singură umbrelă montată tot acolo au încăput doar vreo trei persoane, aşa că ceilalţi circa 20 de participanţi fie au îndurat destoinic, fie s-au pitit lângă zid, în speranţa unei răcoriri.
Asta în timp ce, alături de zona aleasă pentru conferinţă, hotelul mai are o terasă, umbrită şi dotată cu instalaţii de răcorire... Lecție elvețiană, ce mai, de „aşa nu”!