SC OTL SA organizează selecţie de personal pentru funcţia de:
ŞEF BIROU ACHIZIŢII
Cerinţe:
- Studii superioare economice
- Experienţă pe post similar ( de conducere) – minim 3 ani
- Experienţă anterioară în achizitii/SEAP – minim 5 ani
- Specializare – Expert achizitii publice
- Cunoaştere softuri IT: MS Office
- Experienţă în întocmirea de necesare, caiete de sarcinii, documentaţii necesare în vederea derulării şi atribuirii achiziţiilor publice
- Experienţă în întocmirea contractelor de achiziţii
- Foarte bune abilităţi de negociere şi organizare, având în vedere numărul mare şi diversificat de repere/produse/piese/servicii necesare de achiziţionat
Candidaţii interesaţi pot depune o cerere, însoţită de documente relevante în sensul celor de mai sus, la secretariatul societăţii, str. Atelierelor nr. 12, până în data de 01.10.2021.
Informaţii suplimentare la tel: 0259.423245.
Persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.