SC OTL SA organizează selecţie de personal pentru funcţia de:

ŞEF BIROU ACHIZIŢII  

Cerinţe:

- Studii superioare economice

- Experienţă pe post similar ( de conducere) – minim 3 ani

- Experienţă anterioară în achizitii/SEAP – minim 5 ani

- Specializare – Expert achizitii publice

- Cunoaştere softuri IT: MS Office

- Experienţă în întocmirea de necesare, caiete de sarcinii, documentaţii necesare în vederea derulării şi atribuirii achiziţiilor publice

- Experienţă în întocmirea contractelor de achiziţii

- Foarte bune abilităţi de negociere şi organizare, având în vedere numărul mare şi diversificat de repere/produse/piese/servicii  necesare de achiziţionat

Candidaţii interesaţi pot depune o cerere, însoţită de documente relevante în sensul celor de mai sus, la secretariatul societăţii, str. Atelierelor nr. 12, până în data de 01.10.2021.

Informaţii suplimentare la tel: 0259.423245.

Persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.