Oricât de mult îşi modernizează flota de tramvaie şi de autobuze, OTL tot nu trece examenul digitalizării.

Orădenii care au petrecut în centrul oraşului la evenimentele FestiFall şi au vrut să evite aglomeraţia din trafic şi din parcări alegând să se deplaseze cu mijloacele de transport în comun au putut constata că firma are o aplicaţie pentru telefoanele mobile, "OTL Oradea", dar aceasta este lipsită de funcţia esenţială, şi anume posibilitatea achiziţionării unui bilet de călătorie electronic!

Călătorii care nu au abonamente, deci nici carduri electronice, pot vedea în aplicaţie doar traseele şi graficele de călătorie, în timp ce achiziţia unui tichet este condiţionată de introducerea datelor de pe... abonamente, pe care trebuie să ţi le procuri fizic, chiar dacă circuli sporadic.

Pentru ca treaba să fie încurcată până la capăt, nici de pe site-ul societăţii de transport public oamenii nu au putut afla prea multe informaţii, cum ar fi numărul de telefon la care puteau trimite un SMS pentru plata unei călătorii, pentru că portalul OTL era căzut.

Semn că e nevoie de un "upgrade" cât se poate de serios...

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!