Senatorul liberal de Bihor Adrian Hatos a avut ocazia să experimenteze „eficiența” CFR. Parlamentarul a stat zeci de minute la diferite cozi, pentru a-și cumpăra un bilet de călătorie și pentru a obține factura aferentă.

Hatos a relatat pe pagina sa de Facebook pățania care l-a convins despre „eficiența în relații publice” a CFR-ului. Potrivit politicianului, compania feroviară nu permite achiziția de bilete online cu tichetele de călătorie pe care le furnizează Senatul României, astfel că a fost nevoit să meargă fizic, în Gara de Nord. Acolo, a fost plimbat între ghișee.

„Aflu că la Gara de Nord biletul (suplimente etc.) îl iau de la ghișeul 9. Evident că la celălalt ghișeu 9, nu la cel la care m-am pus de la început. Aici, după o așteptare de vreo 20 de minute și o coadă rezonabilă, primesc biletul și sunt trimis la ghișeul 31 pentru factură. Care mi se oferă prompt după alte vreo 20 de minute, de parcă ar fi fost pirogravată. Amabilitatea doamnelor a fost extraordinară, dar nu compensează timpul irosit”, a relatat Hatos.

Senatorului i-a trebuit aproape o oră ca să-și primească biletul. „Noroc că nu m-am dus în gară în ultimul moment și mă gândesc cu revoltă că această experiență e trăită zilnic de sute de oameni”, a mai scris el.

CFR nu face discriminări, când vine vorba de lentoare...

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!