Anunţurile plătite fac publicitate festivităţilor ocazionate de împlinirea a 91 de ani de la intrarea Armatei Române în Oradea, pe 20 aprilie 1919, iar cele două publicaţii au fost alese după bunul plac al directorului instituţiei, Flavius Bunoiu, care a ignorat total existenţa altor canale media locale, fie ele tipărite, audiovizuale sau pe internet.
„Aşa am apreciat eu că o să îmi aduc la eveniment publicul pe care mi-l doresc. Acuma e problemă că n-am făcut reclamă în BIHOREANUL şi faceţi presiuni pe mine?", aşa a justificat directorul Casei de Cultură a Municipiului, Flavius Bunoiu (foto), ciudata sa idee.
Directorul, oltean de origine, spune că a ales cele două publicaţii „pentru că sunt cele mai citite" şi recunoaşte că a evitat să dea anunţuri plătite în presa de limbă maghiară „pentru că este un eveniment mai sensibil pentru comunitatea maghiară".
Bugetul alocat anul acesta Casei de Cultură a Municipiului pentru organizarea de evenimente se ridică la 500.000 lei.