Municipalitatea îşi face reclamă în presă cumpărând pe bani spaţiu publicitar pentru anunţuri care ar putea fi publicate gratuit. Casa de Cultură a Municipiului a plătit 1.500 lei cu TVA inclus, dintr-un buget al evenimentului de 10.000 lei, pentru două anunţuri care au fost publicate luni în Jurnal bihorean (1.000 lei) şi Crişana (500 lei), în condiţiile în care presa locală a mediatizat evenimentul în mod gratuit.

Anunţurile plătite fac publicitate festivităţilor ocazionate de împlinirea a 91 de ani de la intrarea Armatei Române în Oradea, pe 20 aprilie 1919, iar cele două publicaţii au fost alese după bunul plac al directorului instituţiei, Flavius Bunoiu, care a ignorat total existenţa altor canale media locale, fie ele tipărite, audiovizuale sau pe internet.

flavius bunoiu.jpg„Aşa am apreciat eu că o să îmi aduc la eveniment publicul pe care mi-l doresc. Acuma e problemă că n-am făcut reclamă în BIHOREANUL şi faceţi presiuni pe mine?", aşa a justificat directorul Casei de Cultură a Municipiului, Flavius Bunoiu (foto), ciudata sa idee.

Directorul, oltean de origine, spune că a ales cele două publicaţii „pentru că sunt cele mai citite" şi recunoaşte că a evitat să dea anunţuri plătite în presa de limbă maghiară „pentru că este un eveniment mai sensibil pentru comunitatea maghiară".

Bugetul alocat anul acesta Casei de Cultură a Municipiului pentru organizarea de evenimente se ridică la 500.000 lei.