Reprezentanţii ERA Shopping Parc au dat publicităţii "bilanţul" Târgului de produse şi obiceiuri tradiţionale bihorene care s-a desfăşurat în weekend în incinta centrului comercial.

"Evenimentul a atras atenţia orădenilor care au venit la degustări şi cumpărături în număr mult mai mare decât în urmă cu două săptămâni. Astfel, aproape 20.000 de vizitatori au trecut pragul târgului şi s-au bucurat de ofertele comercianţilor, bucatele tradiţionale şi spectacolul oferit de Ansamblul Crişana", se menţionează într-un comunicat.

Orădenii au avut de ales, de vineri până duminică, între bucatele şi băuturile a peste 20 de expozanţi, produsele care au avut cel mai mare succes la târg fiind cele din carne: şuncă, salam sau cârnaţi afumaţi. Nici produsele mai speciale, precum salamul de caprioară nu au rămas mult pe tarabe, deoarece clienţii au fost curioşi să le deguste.

Târgul de produse şi obiceiuri tradiţionale bihorene a ajuns, în weekend, la cea de-a doua ediţie, care a adus cu sine şi noutăţi. "Orădenii s-au întâlnit pentru prima dată cu 4 expozanţi veniti din Arad, care au adus pâine şi tăiţei de casă, miere ecologică şi magiun, dar şi câteva feluri de ţuică", se mai arată în comunicat.

La Oradea au poposit şi doi producători din Ungaria, care au adus produse bio din carne şi dulciuri naturale, inclusiv o fântână de ciocolată.

"Târgul de produse şi obiceiuri tradiţionale bihorene desfăşurat în incinta ERA Shopping Park va dobândi un caracter semi-permanent, el urmând a fi organizat o dată la două săptămâni, pentru a le oferi tuturor orădenilor posibilitatea de a găsi produse proaspete şi naturale şi de a se distra autentic româneşte", afirmă organizatorii.