Pentru că fiecare copil ar trebui să aibă un Crăciun fericit, Asociaţia Pro Valoare, împreună cu Lotus Center şi Grup West, au desfăşurat, începând din 15 noiembrie, cea de-a doua ediţie a campaniei sociale "Mă creşte singură".

Iniţiatorii proiectului au fost cei care au făcut primul pas concret pentru a veni în sprijinul mămicilor singure, alocându-le, pentru început, suma de 50.000 lei, iar apoi în cadrul unei întâlniri de caritate, oameni cu suflet mare au donat, fiecare după posibilităţi, sume necesare susţinerii campaniei.

Astfel, în total, s-au strâns 70.000 de lei, prin participarea unor societăţi ca Trei G Retail, Dumexim, Ebony, Adenandra, Benvenuti, Oviserga Prest (reprezentată de prefectul Gavrilă Ghilea), Herald Comimpex, Adelmann Com, Delpro, Proges, Active Media, dar şi a persoanelor fizice precum luptătorul Alexandru Lungu, şeful Administraţiei Bazinale Ape Crişuri Pasztor Sandor, notarul Florin Pană, preşedintele PDL Oradea Dorin Corcheş, preşedintele PNL Bihor Cornel Popa, preşedinta Organizaţiei Municipale a Femeilor din PDL Bihor Flavia Groşan.

Totodată, orădeni de rând care au auzit de campanie s-au sensibilizat şi au participat cu cât au putut, ca de exemplu Călin Fetea şi Carmen Strava.

"Dacă în 2009, prin această campanie a fost ajutate aproximativ 240 de mame, anul acesta 317 familii monoparentale se vor bucura de sărbători mai luminoase datorită generozităţii celor implicaţi. Fiecare mămică va primi vouchere de cumpărături în valoare de 220 lei", a precizat Beatrice Szuhai, responsabil marketing la Lotus Center.