Dacă-i adevărat că reclama este sufletul comerţului, Primăria poate pune cruce Pieţei Rogerius, botezate pretenţios Centru de afaceri cu produse agro-alimentare după modernizarea din 2016, în urma unei investiţii de 6,7 milioane lei.

De fosta piaţă nu stă lipită nici măcar reclama de la intrare, cu denumirea oficială. Din cele 38 de litere sclipitoare lipite pe peretele intrării principale, săptămâna trecută 6 erau desprinse şi căzute, lăsând firma "ştirbă".

Situaţia este cu atât mai jenantă cu cât firma a început să îşi piardă din blazon la scurt timp după darea în folosinţă a centrului, materialul plastic ce susţine literele lipite în diblurile din perete cedând în mod constant.

De-a lungul timpului angajaţii pieţei au lipit literele la loc cu toate materialele posibile, iar pentru săptămâna aceasta au decis să încerce cu un lipici elastic numit "secretul cismarului". Oricum, cu literele căzute, firma arată ca o cizmă spartă...