Anunț trist pentru colecționarii revistei Playboy. Brandul recunoscut de 97% din populația lumii a anunțat că închide varianta print după 66 de ani și că decizia a fost grăbită de pandemia de coronavirus (COVID-19).
Ediţia de primăvară a revistei este ultima pe hârtie. „Când a devenit clar că pandemia coronavirusului a perturbat producţia de conţinut şi lanţul de aprovizionare, am fost forţaţi să accelerăm procesul conversaţiei pe care o aveam deja: cum să renunţăm la o revistă publicată la trei luni şi să o transformăm într-un produs pe care clienţii îl vor azi. O să fim o companie digitală, mai ales că printul ajungea la doar o fracţie din fanii noştri. O să mutăm calendarul conţinutului, inclusiv Playboy Interview, 20Q, Playboy Advisor şi bineînţeles pictorialele Playmate", a scris Ben Kohn, directorul companiei într-o scrisoare deschisă publicată pe site-ul Medium, potrivit agenției de știri Mediafax.
Din 2019, revista era publicată trimestrial, iar decizia de a închide printul era cântărită de mai multă vreme, în special după decesul fondatorului Hugh Heffner, în 2017, când revista apărea încă lunar.
Wikipedia scrie că ediția Playboy din România, una dintre cele 25 de ediții locale existente, a intrat pe piață în octombrie 1999, fiind prima publicație de lifestyle masculin, brand glossy internațional, care a apărut în România. Tirajul revistei era de 90.000 de copii difuzate lunar în anul 2000, 75.000 în anul 2001 și 50.000 în anul 2002. Cel mai bine vândut număr al revistei a fost cel din ianuarie 2001, cu 110.327 de copii difuzate. În anul 2007, vânzările Playboy ajunseseră între 16.000 și 22.000 de copii lunar.
Playboy România este editat de PBR Publishing, parte a grupului elen Attica Media, care deține și revista pentru bărbați Maxim. Până în septembrie 2007, compania PBR Publishing era deținută în proporții egale de către Publimedia și grupul elen Attica Publications.