Compania de Apă Oradea a lansat săptămâna trecută o nouă campanie de lămurire a localnicilor din Biharia să încheie contracte individuale de furnizare a apei. După şantajul cu sistarea serviciilor şi intentarea unor procese, în lipsă de alte argumente CAO a pus de-o campanie în presă.

Sătenii s-au trezit marţi dimineaţă cu trei maşini de "activişti" ai Companiei, în frunte cu directorul comercial Claudiu Pop, bântuind pe străzi cu munca de lămurire. Respectivii s-au dus peste babele din comună însoţiţi de reporterii cotidianelor Jurnal bihorean şi Bihari Naplo.

Descinderea nu doar că a fost ţinută în secret, pentru ca la întâlnire să poată participa doar presa aflată sub contracte de publicitate cu Compania, dar n-au fost anunţaţi nici măcar localnicii, aşa cum ar fi fost normal. Cum nu se făcea ca jurnaliştii să scrie împotriva clientului lor, sătenii s-au trezit pictaţi a doua zi în gazete drept cei mai "Geza-contra" din toată zona metropolitană.