ANUNŢ CONCURS

Primăria Comunei Avram Iancu, cu sediul în Comuna Avram Iancu str. Principală nr. 167, organizează concurs de recrutare în vederea ocupării unei funcţii publice de execuţie vacante de inspector, studii S, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Economic.

Condiţiile de desfăşurare a concursului:

- Proba scrisă: 17 septembrie 2018,  ora 1000 - sediul Primăriei Comunei Avram Iancu;

- Proba interviu: 19 septembrie 2018ora 1500 - sediul Primăriei Comunei Avram Iancu;

- Depunerea dosarelor: la sediul Primăriei Comunei Avram Iancu, la secretariatul concursului, în perioada 14 august 2018 – 03 septembrie 2018, conform art. 49 alin. (1) coroborat cu art. 156 alin (4) din HG nr. 611/2008, cu modificările și completările ulterioare.

Condiţiile de participare la concurs:

Condiţii generale:

- candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici(r2) cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţii specifice:

Inspector, studii S, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Economic:

- Studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul științelor economice;

- Vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minim 7 ani.

Bibliografie:

- Legea 188/1999 (republicată 2) privind statutul funcţionarului public, cu modificările şi completările ulterioare;

Legea  7/2004(republicată) privind Codul de conduită al funcţionarilor publici;

- Constituţia României, revizuită;

- Legea 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;

- Titlul IX din Legea 227/2015 privind Codul Fiscal, precum şi Normele metodologice la titlul IX din Codul Fiscal aprobate prin Hotararea Guvernului nr.1/2016, cu modificările și completările ulterioare;

- Legea 82/1991  a contabilităţii (republicată), cu modificările şi completările ulterioare;

- Legea 22/1969 privind  angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legatură cu gestionarea bunurilor organizatiilor socialiste cu modificările şi completările ulterioare;         

În vederea participării la concurs, candidaţii se vor prezenta la sediul Primăriei Comunei Avram Iancu,  în perioada 14 august 2018 – 03 septembrie 2018,  cu următoarele acte:

- formular de înscriere;

- curriculum vitae, modelul comun european;

- copia actului de identitate;

- copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;

- copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;

- copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;

- cazierul judiciar;

- declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia."

Copiile de pe actele solicitate se prezintă insoţite de originale.

Relaţii suplimentare se pot obţine la nr. de telefon 0259-391092 sau la sediul autorităţii publice.

PRIMAR
MICLE Traian