Municipiul Oradea prin Primăria Municipiului Oradea - Direcţia Patrimoniu Imobiliar, organizează atribuirea amplasamentelor în vederea organizării comerţului ocazional specific evenimentelor: 1 Martie ( Mărţişoare) şi  8 Martie - 2016

1) Informaţii privind administrarea domeniului public:

Municipiul Oradea prin Primăria Municipiului Oradea - Direcţia Patrimoniu Imobiliar, cu sediul în  mun. Oradea - 410100, P-ţa. Unirii nr. 1, jud. Bihor, Cod fiscal: RO 35372589, telefon, fax: 0259/437.000, 0259/436.276, E-mail: primarie@oradea.ro.

2) Informaţii privind amplasamentele:

2.1. Conform Dispoziţiei Primarului nr.220 din 18.01.2016,cu ocazia zilei de 1 Martie pe amplasamentele aprobate se vor comercializa Mărţişoare.

2.2. Conform Dispozitiei Primarului nr.219 din 18.01.2016, cu ocazia zilei de 8 Martie 2016, pe amplasamentele aprobate se vor comercializa:  Flori, Felicitări şi Aranjamente Florale.

3) Tariful pentru ocuparea domeniului public este de 5 lei/ mp/ zi, conform HCL nr.712 din 19.12.2015 privind impozitele şi taxele locale pentru anul 2016.

4) Perioada de ocupare a domeniului public:

- pentru 1 Martie, de la data de: 23.02 2016 până la data de 02.03.2016 (9 zile).

- pentru 8 Martie, de la data: 04.03.2016 până la data de 09.03.2016 (6 zile).

 5)  Informaţii privind documentaţia de atribuire:

Cererea şi Convenţia pentru ocuparea domeniului public se completează şi se înregistrează la Serviciul Relaţii cu Publicul (Piramidă) din Primăria Municipiului Oradea -Sala Ghişeelor, ghişeul nr.7, începând cu data de:

-  22.01.2016 pînă la data de 17.02 2016, pentru 1 Martie

- 18.02.2016 pînă la data de 03.03.2016, pentru 8 Martie.

6) Plata se va face anticipat la data încheierii şi semnării convenţiei pentru aceste evenimente.

Lucian Popa                      Steliana Marinescu                        Abăghioaei Florica
Director executiv               Şef Serviciu Terenuri                      Întocmit