Contractul pentru finanţarea lucrărilor de extindere a ambulatoriului Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă a fost semnat, vineri, cu ADR Nord-Vest, a anunţat primarul Ilie Bolojan printr-o postare pe pagina sa de Facebook.

Investiţia se ridică la 9,4 milioane euro şi va fi asigurată parţial din fonduri europene. 

"Am semnat azi contractul de finanţare pe fonduri europene în vederea extinderii ambulatoriului Spitalului Judeţean. Vom construi o clădire nouă, lipită de partea din faţă a spitalului. În cursul lunii iulie, se va demara procedura de licitaţie, în toamna acestui an vom avea un constructor şi ne propunem ca cel târziu în primăvară să demarăm lucrările de extindere a ambulatoriului, care vor dura 2 ani", a transmis edilul.

Totodată, acesta a scris "ne cerem anticipat scuze pentru deranjul provocat de aceste lucrări, precum şi pentru cele care se mai fac în zonă. Vom face tot posibilul pentru a le urgenta".

Valoarea totală a proiectului este de 45,5 milioane lei. Valoarea eligibilă a investiţiei se ridică la 10,7 milioane lei, diferenţa de 34,7 milioane lei reprezentând-o valoare neeligibilă.

Bugetul local va suporta toate cheltuielile neeligibile, la care se va adăuga contribuţia proprie de 2% din valoarea eligibilă a proiectului. Astfel, în bună parte, ambulatoriul va fi extins pe bani din bugetul Primăriei.

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Oradea are în structura sa şase clădiri distincte: Staţionar I, Staţionar II, Staţionar III, Ambulatoriul integrat al Spitalului cu Serviciul Administrativ, Laboratorul de Medicină nucleară şi Serviciul de Medicină legală.

Proiectul actual are ca obiect extinderea ambulatorului corpului B al Spitalului Clinic Judetean de Urgență Oradea, situat pe str. Gheorghe Doja nr. 65 Oradea, cu un corp anexă - clădire cu regim de înălțime D+P+3E cu destinația de Ambulatoriu, în vederea relocării Ambulatoriului integrat al Spitalului cu Serviciul Administrativ situat în prezent pe str. Republicii nr. 37, Oradea.

În consecință, se va realiza un nou corp de clădire a cărui organizare funcțională va arăta astfel: nivelul -1 va deservi zona de recepție; nivelele -1, 0 si +1 vor fi destinate zonei de policlinică- ambulator; nivelul +2 va fi destinat zonei administrative; nivelul +3 va desevi zona ATI.

Citeşte şi: 9,4 milioane euro, investiţi în sănătate: Ambulatoriul Spitalului Judeţean din Oradea urmează să fie extins