Primul magazin-service Premio din judeţul Bihor a fost lansat joi, în prezenţa prefectului Gavrilă Ghilea, a directorului general Eurolevicom (grupul de firme din care face parte şi SC Top Westyre SRL), Leontin Ciucur, şi a directorului general pentru România şi Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires Romania, Ovidiu Bălan.

Prefectul Gavrilă Ghilea a declarat că noua investiţie dovedeşte că Eurolevicom este un grup de firme serios. "Eu am avut de multe ori probleme cu anvelopele autoturismului şi am găsit mereu specialişti buni la Eurolevicom. Faptul că o firmă atât de mare precum Goodyear România a decis să fie parteneră cu Top Westyre este o dovadă că Eurolevicom este un grup de firme serios", a spus Ghilea, care le-a urat succes în noul parteneriat.

Noul centru se numeşte Premio Top Westyre şi este echipat cu aparatură de ultimă generaţie. Situat pe strada Vavilov la numărul 2, la intrarea în Oradea dinspre Băile Felix, centrul are o arhitectură modernă şi nonconformistă şi a costat peste 500.000 de euro.

Clădirea supraetajată dispune de două rampe de lucru cu o suprafaţă de service de 75 de metri pătraţi, de o recepţie cu o suprafaţă de peste 100 metri pătraţi şi de spaţii de depozitare generoase pentru stocuri de anvelope extinse.

Premio Top Westyre este al 18-lea centru de profil din ţară, investiţia creând şase noi locuri de muncă.

În aceste magazine-service se găsesc atât mărcile de anvelope proprii ale Goodyear, cât şi alte mărci de anvelope, accesorii şi piese de schimb, clienţii direcţi beneficiind şi de serviciile aferente pentru operaţiuni de întreţinere şi montaj pe loc.

Programul de franciză Premio a fost implementat prima dată de organizaţia German Goodyear-Franchise în 1996, şi este un concept al companiei Goodyear. La nivel european există peste 4.200 de magazine-service Premio, HiQ (Marea Britanie) sau Vulco (Franţa), toate reprezentând acelaşi concept.

În 2002, Premio Elveţia a fost primul pas spre pieţele internaţionale. Programul european de franciză Premio de la Goodyear a fost introdus pe piaţa din România în al doilea trimestru al anului 2009.

(ADVERTORIAL)